انفجار درمسیر اتوبوس پلیس در جنوب ترکیه

به گزارش دَبی بلاگ، رسانه های ترکیه لحظاتی پیش از وقوع یک انفجار در اتوبوس نیروهای پلیس در استان آدانا واقع در جنوب این کشور خبر دادند که گزارش های اولیه حاکی از زخمی شدن پنج نفر در این حادثه است.

انفجار درمسیر اتوبوس پلیس در جنوب ترکیه

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، رسانه های ترکیه از وقوع یک انفجار در اتوبوس نیروهای پلیس در شهر آدانا واقع در جنوب ترکیه خبر دادند.

روزنامه وطن ترکیه در خصوص این حادثه گزارش کرد، انفجاری در حین عبور اتوبوس حامل پلیس ضدشورش ترکیه به سمت منطقه کوزان، واقع در مرکز جزیره آدانا، به وقوع پیوست.

به دنبال وقوع این حادثه، تیم گسترده ای از نیروهای امنیتی و پزشکی در منطقه حاضر شدند و عملیات وسیع در منطقه مذکور برای تعیین شدن علت این حادثه آغاز شده است.

خبرگزاری آناتولی ترکیه به نقل از استاندار آدانا گزارش کرد که دستکم پنج نفر در انفجار بمب در راستا اتوبوس پیس ترکیه در این منطقه زخمی شده اند.

بر اساس گزارش روزنامه وطن ترکیه، حادثه فوق در منطقه صلاح الدین ایوبی در حدود ساعت 07:20 صبح امروز در زمان عبور اتوبوس نیروهای پلیس ضدشوش به وقوع پیوست.

شدت انفجار به اندازه ای بود که خودروهایی که در اطراف محل انفجار بمب قرار گرفته بودند، خسارت دید و آمبولانس ها نیز در محل حادثه مستقر شده تا زخمی ها را به بیمارستان منتقل کند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 9 آبان 1398 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 2823

به "انفجار درمسیر اتوبوس پلیس در جنوب ترکیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انفجار درمسیر اتوبوس پلیس در جنوب ترکیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید