اولین تصاویر منتشر شده از نسخه جدید بازی Resident Evil

به گزارش دَبی بلاگ، شرکت کپ کام به تازگی تصاویری از نسخه جدید بازی Resident Evil منتشر کرد که وجود چهار شخصیت جدید را در این بازی نشان می دهد.

اولین تصاویر منتشر شده از نسخه جدید بازی Resident Evil

به گزارش خبرنگار ، مجموعه Resident Evil یکی از پرطرفدارترین عناوین سبک اکشن و ترسناک است که توسط استودیو Capcom فراوری می گردد. چندی پیش اعلام شد که این شرکت در حال کار روی نسخه جدید این مجموعه است، اما از بازی جدید این شرکت تاکنون هیچ اطلاعاتی منتشر نشده بود. حال به تازگی شرکت کپ کام سکوت خود درباره نسخه جدید بازی Resident Evil را شکست و اعلام نمود که اطلاعات این بازی در 9 سپتامبر منتشر خواهد شد، اما این شرکت تا قبل از تاریخ معرفی بازی، چند تصویر از این بازی را عرضه کرد تا از این طریق حس کنجکاوی گیمر ها را کمی بالاتر ببرد.

تصاویر منتشر شده از کپ کام مربوط به شخصیت های بازی می گردد؛ بعضی از این شخصیت ها تاکنون در مجموعه Resident Evil وجود نداشتند و قرار است در نسخه بعدی بازی به آن اضافه گردد. بر اساس تصاویر منتشر شده، قرار است در نسخه جدید بازی Resident Evil دو شخصیت زن و دو شخصیت مرد جدید به بازی اضافه شوند که فعلا هیچ اطلاعاتی از آن ها منتشر نشده و تعیین نیست در داستان بازی قرار است چه نقشی داشته باشند.

اسلحه های این چند شخصیت بر اساس آنچه در تصاویر نشان داده شده است، shotguns و pistols خواهد بود که قطعا در محیط بازی گیمر توانایی تعویض این اسلحه ها را خواهد داشت. با کمی تامل درباره این تصاویر می توان دریافت که شرکت کپ کام در این بازی قرار است یک بخش چند نفره را اضافه کند چرا که چهار کاراکتر در بازی وجود خواهد داشت و این چهار شخصیت باید باهم در تعامل باشند.

با این حال هنوز شرکت Capcom درباره این بازی حرف نزده است و قطعا میخواهد تمامی اطلاعات آن را در 9 سپتامبر در اختیار کاربران قرار دهد و باید تا آن موقع صبر کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 17 مهر 1398 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 2516

به "اولین تصاویر منتشر شده از نسخه جدید بازی Resident Evil" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین تصاویر منتشر شده از نسخه جدید بازی Resident Evil"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید