اولین دوره مسابقات دارت مجازی دانشگاهیان کشور برگزار می شود

به گزارش دَبی بلاگ، اولین دوره مسابقات دارت مجازی دانشگاهیان کشور به میزبانی استان قزوین برگزار می شود.

اولین دوره مسابقات دارت مجازی دانشگاهیان کشور برگزار می شود

به گزارش خبرنگار حوزه ورزش گروه دانشگاه خبرگزاری خبرنگاران، هیئت ورزش های دانشگاهی استان قزوین، اولین دوره لیگ مجازی دارت دانشگاهیان کشور را به میزبانی این استان ویژه ماه مبارکه رمضان برگزار می کند.

حضور برای مربیان رشته های ورزشی مختلف در اولین دوره لیگ مجازی دارت دانشگاهیان کشور بلامانع است. متقاضیان برای ثبت نام به این مسابقات باید به محمد گروسی، دبیر این هیئت مراجعه کنند. مهلت ثبت نام در این لیگ تا هفدهم اردیبهشت ماه و تاریخ قرعه کشی این دوره از مسابقات هجدهم اردیبهشت ماه سال جاری است.

نحوه برگزاری مسابقات

در ساعت تعیین شده هر دو تیم آنلاین شده و از طریق واتس آپ ارتباط ویدئویی برقرار می شود. در آغاز به ترتیب یک نفر از تیم الف و یک نفر از تیم ب آغاز و پرتاب میدل می کنند؛ هر تیمی امتیاز 501 فیکس را صفر کند، برنده آن leg است.

بازی ها به صورت 2 از 3 leg و تک حذفی یا گروهی برگزار می شود که بستگی به تعداد تیم های شرکت کننده دارد.

قوانین بازی های آنلاین

برای مسابقات آنلاین مهم ترین فاکتور داشتن صداقت ویژه ورزشکاران است. در بازی های گذشته برخی از ورزشکاران به تصویربردازی و نور فضاهای حریفان خود معترض بودند؛ لذا دوستان سعی کنند تا نور کافی روی صفحه خود داشته باشند. هم چنین تصویربرداری از دور قابل قبول نیست.

داشتن صفحه دارت و تیر برای هر نفر الزامی است. رأس ساعت مقرر بازیکنان بایستی بازی خود را آغاز کنند و در صورت عدم حضور بازیکنی در ساعت تعیین شده تا 15 دقیقه می توان صبر کرد، پس از آن نتیجه را با اسکرین شات مبنی بر عدم حضور حریف، برای برگزار کننده ارسال کرد. نتیجه بازی باید توسط برنده به برگزار کننده اعلام شود.

ارتفاع تخته برای نفرات ایستاده 173 سانتی متر و فاصله از خط پرتاب 237 سانتی متر و یا فاصله وتر از مرکز صفحه ساخت پرتاب 293 سانتی متر است. باید کاملاً در دیده حریف باشد و امتیازها را باید رویت کند و همچنین دوربین می بایست ثابت باشد .

در زمانی که ثابت بودن دوربین مقدور نباشد از کمک نفر دوم می توان استفاده کرد به شرط اینکه دوربین بر روی خط ثابت باشد همچنین در هنگام شمارش امتیازات باید تأیید شمارش امتیاز از سوی حریف می توانید دارت ها را از صفحه جدا کنید و در زمان چک شدن انتها بازی باید امتیاز چک شده در دید کامل حریف قرار گیرد.

قطع دوربین به صورت عمدی که دقیقاً تعیین می شود در زمان پرتاب یا هنگام شمارش امتیازات باعث حذف امتیازات آن راند شده و نوبت پرتاب حریف است. همچنین هر بازیکن با اخلاص اخطار از مسابقات جاری حذف می شود.

4084/پ

pariha.com: پریها: اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 8459

به "اولین دوره مسابقات دارت مجازی دانشگاهیان کشور برگزار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین دوره مسابقات دارت مجازی دانشگاهیان کشور برگزار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید