ایران از امشب بارانی می شود

به گزارش دَبی بلاگ، سازمان هواشناسی از بارش باران بهاری در جنوب و شرق پایتخت طی امروز و فردا خبر داد و اعلام نمود: بارش ها امروز بسیاری از استان های کشور را پوشش می دهد.

ایران از امشب بارانی می شود

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری خبرنگاران بر اساس اعلام سازمان هواشناسی، سامانه بارشی که از دیروز در کشور فعال شده، امروز (یک شنبه) در بسیاری از نقاط کشور نظیر قم، اصفهان، مرکزی، همدان، فارس و سیستان و بلوچستان و فردا؛ استان های شمال شرق و شرق کشور را تحت تأثیر قرار می دهد و شاهد بارش های پرحجم و بیش از 30 میلی متر خواهیم بود.

سازمان هواشناسی برای فردا 4 فروردین در نیمه شرقی و نوار شمالی کشور بارش باران پیش بینی و اعلام کرد: روز سه شنبه 5 فروردین در شمال شرق کشور باران داریم.

بر اساس این گزارش، امروز (یک شنبه) شدت بارش ها در استان های قم، مرکزی، همدان، چهارمحال و بختیاری، سیستان و بلوچستان و همچنین شمال اصفهان، شرق خوزستان، شرق لرستان، شمال فارس، شمال بوشهر، جنوب کرمان و غرب هرمزگان است. و در این نقاط، بارش های پرحجم و بیش از 30 میلی متر پیش بینی می شود.

همچنین در استان های مرکزی، همدان، شرق لرستان و غرب اصفهان و چهارمحال و بختیاری نیز احتمال بارش برف وجود دارد.

ارتفاعات البرز در استان های تهران، البرز، مازندران و سمنان نیز امروز با بارش برف همراه خواهند شد.

بر اساس این گزارش، فردا(4 فروردین) بارش ها در نوار شرقی و بخش هایی از مرکز و شمال شرق کشور فعال است. البته بارش های پرحجم و بیش از 30 میلی متر نیز در خراسان رضوی، مازندران، گلستان، خراسان شمالی و شمال خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان پیش بینی می شود.

روز سه شنبه (5 فروردین) در شمال شرق؛ استان های خراسان رضوی، شمال خراسان جنوبی، شرق سمنان، شرق یزد، گلستان و خراسان شمالی بارش خواهیم داشت.

انتهای پیام/4127

bestcanadatours.com: https://bestcanadatours.com، تور ارزان کانادا، ویزای تضمینی مولتی کانادا، ویزای مولتی 5 ساله کانادا

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 6868

به "ایران از امشب بارانی می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایران از امشب بارانی می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید