اینتر 1 - 2 بولونیا؛ یک مملکت در خدمت یوونتوس!

به گزارش دَبی بلاگ، اینتر در دیداری خانگی و در شبی عجیب با نتیجه 1-2 مغلوب بولونیا شد.

اینتر 1 - 2 بولونیا؛ یک مملکت در خدمت یوونتوس!

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، اینتر در شرایطی که در نیمه نخست به گل رسید و در نیمه دوم نیز یک ضربه پنالتی را از دست داد، در نهایت در دقایق پایانی دو بار دروازه اش را باز شده دید تا فرصت نزدیک شدن به لاتزیو را از دست بدهد و یوونتوس در آستانه کسب یک قهرمانی دیگر قرار گیرد.

در دقایق ابتدایی بازی اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و جریان مسابقه بیشتر در میانه میدان دنبال شد. بعد از گذشت دقایقی اینتر می توانست توسط لائوتارو مارتینز به گل اول مسابقه دست یابد، اما ضربه این بازیکن از بالای دروازه به بیرون رفت.

اما اولین موقعیت خطرناک اینتر در دقیقه 22 تبدیل به گل شد. اشلی یانگ ارسال خوبی از سمت چپ داشت و اثرگذاری لائوتارو باعث شد توپ در دیرک دورتر به روملو لوکاکو برسد و او گل اول تیمش را به ثمر برساند.

در ادامه اشلی یانگ با حرکتی تماشایی از سمت چپ و نفوذ به محوطه صلحب فرصت خوبی برای گلزنی شد، اما ارسال او به شکل خطرناکی از مقابل دروازه بولونیا گذشت.

در دقیقه 35 و با اشتباه لوکاکو، اورسولینی تا آستانه باز کردن دروازه اینتر پیش رفت، اما سمیر هندانوویچ در موقعیتی تک به تک و با یک مهار فوق العاده دروازه تیمش را نجات داد. در دقایق به جامانده نیمه اول اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و اینتر با رجحان 0-1 راهی رختکن شد.

بولونیا نیمه دوم را هجومی شروع کرد و در دقیقه 51 فاصله ای تا زدن گل تساوی به اینتر نداشت، اما ضربه تماشایی و محکم بارو به دیرک دروازه هندانوویچ برخورد کرد و تبدیل به گل نشد.

دقایقی بعد و روی پاس تماشایی اریکسن، لائوتارو می توانست گل دوم اینتر را به ثمر برساند، اما ضربه او از زاویه ای تقریبا بسته با مهار اشکروپسکی همراه شد. در دقیقه 57 سوریانو از زمین اخراج شد تا کار بولونیا برای جبران دشوارتر گردد.

اما در دقیقه 61 و با متوقف شدن کاندورا در محوطه اینتر صاحب یک ضربه پنالتی شد. اشکروپسکی ابتدا به زیبایی ضربه لائوتارو را مهار کرد و در ریباند نیز برابر گالیاردینی پیروز ظاهر شد تا دروازه تیمش را نجات دهد.

دقایقی بعد یک بار دیگر بارو دروازه اینتر را تهدید کرد، اما این بار نیز سمیر هندانوویچ با یک عکس العمل خوب دروازه تیمش را بسته نگه داشت.

اما در دقیقه 75 بالاخره بولونیا به گل رسید. جوارا درون محوطه اینتر صاحب موقعیت شد و ضربه محکم از زیر دستان هندانوویچ گذر کرد و تبدیل به گل شد. دقایقی بعد این بار باستونی با دریافت کارت زرد دوم اخراج شد تا اینتر هم ده نفره گردد.

اما در دقیقه 80 بولونیا به گل دوم هم دست یافت. روی پاس دومینگز، بارو در گوشه سمت چپ محوطه در موقعیت تک به تک نهاده شد و با یک ضربه زمینی دروازه اینتر را باز کرد.

در اواخر بازی الکسیس سانچس فرصت بسیار خوبی برای زدن گل تساوی داشت که ضربه او در مقابل دروازه تقریبا خالی به بیرون رفت. در ادامه اینتر باز هم موقعیت هایی را توسط لوکاکو و سانچس از دست داد تا در نهایت اینتر در این ملاقات 1-2 مغلوب گردد.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 10156

به "اینتر 1 - 2 بولونیا؛ یک مملکت در خدمت یوونتوس!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اینتر 1 - 2 بولونیا؛ یک مملکت در خدمت یوونتوس!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید