بارش باران در استان های شمالی ، وزش باد در جنوب ایران شدید می گردد

به گزارش دَبی بلاگ، به گفته کارشناس سازمان هواشناسی، بارش در استان های ساحلی دریای خزر تداوم پیدا می نماید و احتمال خسارات به شالیزارها و بالا آمدن آب رودخانه ها وجود دارد.

بارش باران در استان های شمالی ، وزش باد در جنوب ایران شدید می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از میزان، فریبا گودرزی گفت: امروز استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، سواحل دریای خزر و خراسان شمالی رگبار باران، وزش باد و رعد و برق خواهند داشت. امروز بارش ها در استان های ایلام، اردبیل و شمال آذربایجان شرقی شدت دارد.

کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به تداوم بارش ها در استان های شمالی گفت: فردا بارش ها در استان های مازندران، گلستان، خراسان شمالی، اردبیل، آذربابیجان شرقی و آذربابیجان غربی شدت می گیرد.

گودرزی ادامه داد: در استان های مازندران و گلستان احتمال بالا آمدن آب رودخانه ها، آبگرفتگی در معابر و ایجاد خسارت به شالیزارها وجود دارد.

وی درباره شرایط جوی جنوب کشور گفت: امروز و فردا 1 و 2 شهریور، در بخش هایی از استان های سیستان و بلوچستان، کرمان، هرمزگان و فارس رعدوبرق، وزش باد و رگبار باران پیش بینی می گردد.

این کارشناس سازمان هواشناسی کشور ادامه داد: از امشب تا چند روز آینده هوای کشور خنک می گردد. این تغییرات دمایی در استان های شمالی، محسوس تر است.

گودرزی با اشاره به شرایط جوی پایتخت بیان نمود: در بخش هایی از جنوب و غرب تهران در ساعات بعدازظهر وزش باد گزارش شده است. همچنین این هفته هوای تهران خنک می گردد.

راوه بلاگ: راوه بلاگ | با مجله صنعتی راوه همراه باشید.

تور انگلیس: تور انگلیس | تور انگلیس ارزان، تور لندن ارزان، تور انگلیس بهار 99، تور لندن تابستان 99 ارزان قیمت را از ما بخواهید.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 11243

به "بارش باران در استان های شمالی ، وزش باد در جنوب ایران شدید می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بارش باران در استان های شمالی ، وزش باد در جنوب ایران شدید می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید