تور برزیل ارزان: باقری: هدف اصلی ما در مسابقات برزیل کسب آمادگی بیشتر برای بازی های آسیایی است

به گزارش دَبی بلاگ، سرمربی تیم تفنگ کشورمان تأکید کرد هدف اصلی تیمش در مسابقات برزیل کسب آمادگی بیشتر برای بازی های آسیایی خواهد بود.

تور برزیل ارزان: باقری: هدف اصلی ما در مسابقات برزیل کسب آمادگی بیشتر برای بازی های آسیایی است

با تور برزیل ارزان از کشور زیبای فوتبالیست ها دیدن کنید و شهرهای زیبای ریو و برازیلیا را ببینید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، حسین باقری در حاشیه مراسم بدرقه تیم ملی تیراندازی کشورمان به مسابقات جهانی برزیل گفت: فردا راهی مسابقات جهانی هستیم. تیم با حداکثر آمادگی که می توانستیم کسب کنیم، راهی مسابقات می گردد. هدف اصلی ما کسب آمادگی برای حضور در بازی های آسیایی در هانگژوی چین است و می خواهیم توان مسابقاتی خود را ارتقا دهیم. در شرایطی که وجود دارد انتظار نتایج خوب را هم داریم.

وی اضافه کرد: متأسفانه از خرداد ماه سال گذشته شرایط اعزام تیم به مسابقات جهانی وجود نداشت و این موضوع بچه ها را تا حدودی دچار مشکل می نماید، چون آنها آمادگی مسابقاتی خود را در دل رقابت ها پیدا می نمایند و باید حتماً در مسابقات باشند و ما نمی توانیم خارج از آن شرایط مسابقه را برای آنها طراحی کنیم. خوشبختانه بچه ها به لحاظ روحی آماده هستند.

سرمربی تیم تفنگ کشورمان در بازگشت دوباره الهه احمدی به کوران مسابقات یادآور شد: الهه احمدی در این مدت به آمادگی رسیده، ولی احتیاج است بیشتر تمرین کند. ما با شناختی که از احمدی داریم می دانیم هر بار خواسته، توانسته است.

وی راجع به رقبای ایران در مسابقات جهانی برزیل گفت: تعداد نفرات شرکت نماینده به مقدار مسابقات اروپایی نیست، ولی کشورهای قدرتمند تیراندازی حضور دارند و امیدوارم نتایج خوبی کسب کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 فروردین 1401 بروزرسانی: 26 فروردین 1401 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 23506

به "تور برزیل ارزان: باقری: هدف اصلی ما در مسابقات برزیل کسب آمادگی بیشتر برای بازی های آسیایی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور برزیل ارزان: باقری: هدف اصلی ما در مسابقات برزیل کسب آمادگی بیشتر برای بازی های آسیایی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید