برنامه پرسپولیسی ها تا بازی با الاهلی معین شد

به گزارش دَبی بلاگ، بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس تا دیدار مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا هفت جلسه تمرینی را پشت سر می گذارند.

برنامه پرسپولیسی ها تا بازی با الاهلی معین شد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، پرسپولیس تا بازی با الاهلی عربستان در چارچوب مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان آسیا، هفت جلسه تمرین و بازی با سیاه جامگان در چارچوب دیدارهای لیگ برتر را پیش رو دارد.

سرخپوشان تا بازی با سیاه جامگان سه جلسه تمرین خواهند داشت. تمرین امروز یکشنبه قرار بود در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی برگزار شود، ولی با توجه به زمان اعلامی از سوی مسئولان زمین، برانکو ایوانکوویچ ترجیح داد تمرین را در ساعت از قبل اعلام شده در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار کند.

بنابر اعلام محمود خوردبین، تیم فوتبال پرسپولیس فردا (دوشنبه) ساعت 17:30 در ورزشگاه شهید کاظمی تمرین خواهد داشت. روز سه شنبه بازیکنان ابتدا در هتل المپیک حاضر خواهند شد و پس از ناهار و استراحت از ساعت 17:30 در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی تمرین می کنند.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس همچنین اعلام نمود: سرمربی تیم برای پنجشنبه به بازیکنان استراحت خواهد داد.

تمرین روز جمعه ساعت 17:30 انجام می شود و آخرین تمرین در تهران برای بازی با الاهلی ساعت 10 صبح روز شنبه انجام می شود که به منزله شروع اردو خواهد بود و اعضای تیم پس از این تمرین و صرف ناهار و استراحتی که خواهند داشت، برای پرواز به مسقط راهی فرودگاه خواهند شد.

تنها کننده باقی مانده ایران در لیگ قهرمانان آسیا، در روزهای یکشنبه و دوشنبه نیز در مسقط تمرین می کند. تمرین دوشنبه هم طبق ضوابط مسابقات، در ورزشگاه محل برگزاری مسابقه انجام می شود.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: تسنیم
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 5572

به "برنامه پرسپولیسی ها تا بازی با الاهلی معین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه پرسپولیسی ها تا بازی با الاهلی معین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید