بلندگوی چندزبانه مترجم زبان ژاپنی

به گزارش دَبی بلاگ، امروز در عصری هستیم که مدرن ترین گجت های مسافرتی یافت می شوند و با ورود این گجت جالب به وسیله شرکت سامسونگ که یک بلندگوی چندزبانه است دیگر اطلاعیه های فرودگاه های ژاپنی زبان بسیاری از مسافران را سردرگم نخواهند کرد. با خبرنگاران همراه باشید تا جزئیات این بلندگو را بهتر بدانیم.

بلندگوی چندزبانه مترجم زبان ژاپنی

یک گجت مسافرتی مدرن به وسیله پاناسونیک رونمایی شده است، یک بلندگوی چند زبانه که وقتی به زبان ژاپنی در آن صحبت می نمایند، این توانایی را دارد به طور اتوماتیک به سه زبان انگلیسی، کره ای و چینی ترجمه کند. نام این گجت Megahonyaku است که ترکیبی از کلمات ژاپنی برای megaphone (بلندگو) و Translation (ترجمه) است.

هدف از این گجت استفاده در اوقاتی است که ترافیک های شدید مسافرتی وجود دارد و به کارمندان فرودگاه ها و راهنماهای مسافران و البته کسانی که به ژاپن سفر می نمایند یاری خواهد نمود و برای بسیاری از مواقع ضروری بسیار کارآمد خواهد بود. البته این اتفاق قبل از المپیک 2020 توکیو وجود این وسیله را بسیار دلپذیرتر نموده است.

در حال حاضر فرودگاه بین المللی Tokyo Narita یکی از شلوغ ترین فرودگاه ها در کشور ژاپن است، در نظر دارد نخستین استفاده نماینده از این بلندگو باشد.

منبع: کجارو / travelandleisure.com
انتشار: 16 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 16 اردیبهشت 1401 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 23982

به "بلندگوی چندزبانه مترجم زبان ژاپنی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بلندگوی چندزبانه مترجم زبان ژاپنی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید