بنا: امیدوارم با 2 طلای دیگر رکورد بزنیم ، انتخاب هایم خوب بود

به گزارش دَبی بلاگ، سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: امیدوارم دو فینالیست دیگر ما هم فردا (یکشنبه) به دو مدال طلا برسند تا رکورد جدیدی در تاریخ کشتی فرنگی ثبت کنیم.

بنا: امیدوارم با 2 طلای دیگر رکورد بزنیم ، انتخاب هایم خوب بود

به گزارش خبرنگاران، محمد بنا پس از کسب دو مدال طلای ساروی و یوسفی در رقابت های قهرمانی دنیا گفت: خوشحالم که امروز دو طلای خوب که یکی از آنها اولین طلای سنگین وزن کشتی فرنگی ایران در رقابت های دنیای بود، بدست آمد. دو مدال برنز هم پیش از این کسب کردیم. فردا هم دو فینالیست داریم. امیدوارم آنها هم 2 طلا بگیرند تا رکورد جدیدی را ثبت کنیم.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی درباره همدلی میان کادر فنی و کشتی گیران گفت: از خوبی انتخاب هایم بود. اول این را بگویم همه مربیان از من بیشتر زحمت کشیدند و بچه ها هم همگی خوب هستند. حاج علی آقای دبیر هم شرایط خوبی فراهم کرد و از قبل از حضور در مسابقات صحبت این بود که ما می توانیم برترین نتیجه را کسب کنیم. همه اینها نشانه همدلی اعضای تیم بود که نشان دادیم می توانیم به برترین نتیجه برسیم.

وی در خاتمه گفت: همه اعضای کادر فنی و کشتی گیران، دوری زن و بچه و خانواده را در این یک سال اخیر بخاطر المپیک و پس از آن مسابقات دنیای تحمل کردیم و خوشحالم مزد زحماتمان را گرفتیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 آبان 1400 بروزرسانی: 2 آبان 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 20903

به "بنا: امیدوارم با 2 طلای دیگر رکورد بزنیم ، انتخاب هایم خوب بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بنا: امیدوارم با 2 طلای دیگر رکورد بزنیم ، انتخاب هایم خوب بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید