بهترین مارک فرش اتاق کودک؛ انتخاب بهترین فرش برای اتاق بچه ها

به گزارش دَبی بلاگ، انجام کار هایی مثل بازی کردن، نقاشی، ورزش، غذا خوردن و نوشتن تکالیف باعث می گردد کودک دلبند شما زمان زیادی را در اتاق خود بگذراند. پس انتخاب یک فرش مناسب برای اتاق شلوغ و پر تردد فرزندتان، می تواند برای شما سخت تر از انتخاب فرش اتاق پذیرایی بوده و به یک چالش جدی تبدیل گردد.

بهترین مارک فرش اتاق کودک؛ انتخاب بهترین فرش برای اتاق بچه ها

اگر مدتی است که بین انتخاب مارک های مختلف فرش و خرید بهترین جنس آن برای اتاق کودکتان مردد مانده اید؛ با ما همراه باشید تا بگوییم هنگام خرید فرش باید به چه نکاتی توجه نموده و به شما بهترین مارک فرش اتاق کودک را معرفی کنیم.

اندازه استاندارد فرش اتاق بچه

برای انتخاب فرش مناسب اتاق، به اندازه فرش و نوع کفپوش اتاق کودک دقت کنید. اگر کف اتاق سرامیکی است و یا با چوب پوشیده شده، باید فرش بزرگی انتخاب کنید که حدود دو سوم اتاق را در بر بگیرد. طوریکه پایه های تخت خواب و جایگاه های اتاق کودک روی فرش قرار بگیرد.

اما اگر از قبل، کف اتاق را با موکت پوشانده اید و به دنبال فرشی متناسب با رنگ موکت هستید؛ فرشی با اندازه های متوسط و یا حتی کوچک انتخاب کنید، که بین تخت خواب و جایگاه قرار بگیرد.

جنس الیاف به کار رفته در فرش اتاق کودک

هنگام چیدمان و دکور کردن اتاق کودک، علاوه بر زیبایی وسایل، باید به جنس آن ها نیز توجه کنید؛ فرش کودک هم از این قائده جدا نیست. سطح فرش باید به قدری نرم باشد که، در هنگام بازی پوست کودک را حساس و قرمز نکند. این نکته را هم در نظر بگیرید، که امکان ریختن غذا، رنگ و چسب روی فرش وجود دارد؛ پس باید موردی را انتخاب کنید که از ماندگاری بالایی برخوردار بوده و قابلیت شستشوی آسانی هم داشته باشد.

اگر به دنبال فرشی نرم، مقاوم با قابلیت شستشوی آسان هستید و می خواهید قیمت مناسبی هم داشته باشد؛ به شما توصیه می کنیم در هنگام خرید آنلاین فرش، مشخصات آن را خوانده و ببینید که جنس الیاف کالا اکریلیک هست یا نه؟ زیرا فرش ماشینی اکریلیک، با شستشو های متعدد زیبایی خود را از دست نداده و گرد و خاک را در خود نگه نمی دارد. البته جنس الیافه به کار رفته در فرش اتاق کودک، محدود به اکریلیک نیست و می تواند پشمی یا پلی استر باشد.

فرش اتاق کودک چه رنگی باشد؟

برای انتخاب طرح فرش کودک، باید طراحی دکوراسیون اتاق بچه را در نظر بگیرید. اگر دیوار اتاق کودک پر از برچسب و نقاشی های مختلف است، باید برای به تعادل رساندن دکور، فرشی ساده انتخاب کنید. اگر دیوار ها و لوازم به کار رفته در اتاق کودک ساده هستند، برای دادن شادی و انرژی به اتاق یک فرش طرحدار انتخاب کنید.

در خصوص رنگ فرش هم، به دکوراسیون کلی اتاق و جنسیت کودک دقت کنید. بهتر است رنگ فرش، با سرویس خواب، ملافه و پرده هماهنگ باشد. به طور معمول رنگ فرش اتاق پسر بچه ها، از رنگ های سرد مثل آبی و سرمه ای و در مواردی نارنجی انتخاب می گردد. رنگ فرش اتاق دختران نیز گرم بوده و در اغلب موارد صورتی، قرمز و سفید است.

قیمت فرش اتاق کودک چقدر است؟

در اغلب موارد قیمت فرش اتاق کودک است که، به عنوان اولین فاکتور برای انتخاب در نظر گرفته می گردد. اگر به دنبال فروشگاهی با فرش های با کیفیت و قیمت مناسب هستید، به شما فرش دیوان را پیشنهاد می کنیم.

فرش ماشینی سنتی بخواهید یا فرش مدرن، به دنبال قیمت فرش وینتیج باشید یا خرید تابلو فرش، تفاوتی ندارد؛ فروشگاه فرش دیوان با طرح ها و رنگ های مختلف، دست شما را در انتخاب باز خواهد گذاشت. حتی برای خرید بهتر و رضایت بیشتر، شرایط خرید اقساطی را برای شما فراهم نموده است. فرش دیوان در کاشان، مرکز فرشبافی ایران قرار گرفته و تمامی محصولات آن نشان دهنده کیفیت و هنر ایرانی هستند. پیشنهاد می کنیم همین الان با مراجعه به سایت فرش دیوان، با محصولات جذاب این شرکت آشنا شده و بهترین فرش را برای اتاق کودک دلبندتان تهیه کنید.

راوه بلاگ: راوه بلاگ | با مجله صنعتی راوه همراه باشید.

تور انگلیس: تور انگلیس | تور انگلیس ارزان، تور لندن ارزان، تور انگلیس بهار 99، تور لندن تابستان 99 ارزان قیمت را از ما بخواهید.

منبع: اتاق
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 18031

به "بهترین مارک فرش اتاق کودک؛ انتخاب بهترین فرش برای اتاق بچه ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین مارک فرش اتاق کودک؛ انتخاب بهترین فرش برای اتاق بچه ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید