بهترین مدل های سرویس خواب در دکوچید

به گزارش دَبی بلاگ، دکوچید فراوری کننده انواع سرویس خواب در سایز های مختلف می باشد. سرویس خواب های دکوچید شامل تخت خواب یک نفره، تخت خواب یک و نیم نفره، تخت خواب دو نفره همراه میز آرایش، پاتختی، آینه و جایگاه می باشد. تخت خواب های دکوچید در سایز های استاندارد و در مدل های متنوع طراحی و فراوری می گردد.

بهترین مدل های سرویس خواب در دکوچید

تخت خواب های دکوچید با طراحی مدرن و ساده برای تمامی سلیقه ها مناسب می باشد و به دلیل رنگ بندی زیبا برای نوجوانان، خرید جهیزیه عروسی و … مناسب می باشد.

مهم ترین نکاتی که در خرید سرویس خواب باید توجه داشته باشید طراحی، مواد اولیه مورد استفاده، مقاومت و استحکام تخت، راحتی در حمل و نقل می باشد تا بتوانید سرویس خواب زیبا و با کیفیت خریداری نمایید.

در تهیه سرویس خواب های دکوچید از بهترین و مرغوبترین مواد اولیه موجود در بازار استفاده شده است که بعد از فراوری و گذراندن تست تضمین کیفیت برای عرضه به مشتریان به فروشگاه دکوچید ارسال می گردد.

در ادامه به ویژگی تخت خواب های دکوچید می پردازیم:

تخت خواب یک نفره دکوچید

تخت خواب های یک نفره دارای عرض استاندارد 90 سانتی متر و طول ثابت 2 متر می باشد که برای جوانان و نوجوانان مناسب است. یکی از تخت خواب های تک نفره فراوری شده در مجموعه دکوچید تخت خواب برنا می باشد. تخت خواب تک نفره برنا به صورت مدرن طراحی شده است. تخت برنا دارای دو باکس درب دار در کنارش می باشد که با عمق مناسبی که دارد برای قرار دادن البسه، کالای خواب و …بسیار جادار می باشد. همچنین در پایین تخت خواب طبقاتی قرار داده شده تا کتابخانه کوچکی هم در اختیار داشته باشید. در زیر تخت خواب برنا کشوی بزرگی تعبیه شده است که تماماً شبکه بندی شده و باعث نظم دهی به لوازم شما می گردد. برای راحتی و استفاده کاربردی از تخت خواب در کنار آن دو پریز برق نصب شده است تا بتوانید به راحتی گوشی، لپتاپ و … خود را شارژ نمایید. برای مشاهده انواع سرویس خواب های دکوچید از لینک زیر بهره ببرید:

سرویس خواب تاشو

زندگی در آپارتمانهای کوچک باعث شده است که محدودیتهای زیادی در زندگی بوجود آید. فضاهای کوچک، قدرت مانور را در چیدمان منزل کمتر نموده است. اتاقهای خواب در این قبیل خانه ها و آپارتمانهای کوچک، کاربردهای بیشتری دارند. سرویس خواب تاشو یکی از گزینه ها در چیدمان اینگونه خانه ها است

سرویس خواب تاشو شامل تخت تاشو دیواری، میز تحریر و کمد در سایزهای مختلف می گردد. خرید تخت خواب تاشو دیواری و کمجا بسیار حائز اهمیت است زیرا باید علاوه بر زیبایی از استحکام و کیفیت بالایی برخوردار باشد. انواع تخت خواب تاشو بر اساس سلیقه و احتیاج شما طراحی و فراوری می گردد. قیمت تخت خواب تاشو بر اساس مواد اولیه مورد استفاده، یراق آلات و جک های با کیفیت متفاوت است.

تخت خواب یک و نیم نفره دکوچید

بعضی افراد هنگام خواب به دلایل مختلف مانند راحتی بیشتر، چثه درشت و … به فضای بیشتری احتیاج دارند تا خواب راحتی داشته باشند که می توانند تخت خواب یک و نیم نفره را انتخاب کنند. تخت خواب های یک و نیم نفره دکوچید دارای عرض استاندارد 120 سانتی متر و طول 2 متر می باشد که نسبت به تخت یک نفره عرض بیشتری دارد. یکی از تخت خواب های دکوچید که در سایز یک و نیم نفره فراوری می گردد تخت خواب دیانا می باشد. تخت خواب دیانا دارای دو کشو با عمق مناسب می باشد تا از فضای زیر تخت بتوانید به بهترین نحو استفاده نمایید و می توانید در هنگام نصب تخت انتخاب نمایید که کشوها در سمت راست تخت یا در سمت چپ تخت خواب قرار گیرند. همچنین برای زیبایی بیشتر در تاج تخت خواب نور مخفی کار شده است. می توانید تخت خواب مد نظر خود را به تنهایی خریداری نمایید. در صورت داشتن فضای کافی در اتاق خواب دکوچید این امکان را به شما می دهد تا تخت خواب یک و نیم نفره را همراه پاتختی و میز آرایش های فراوری شده در مجموعه دکوچید و در رنگبندی متنوع خریداری نمایید تا دکوراسیون اتاق خواب خود را به زیباترین نحو تکمیل نمایید.

تخت خواب دو نفره دکوچید

یکی از اصلی ترین اجزاء سرویس خواب تخت خواب می باشد. سرویس خواب های دو نفره دکوچید با طراحی ساده و مدرن مورد توجه بسیاری از سلایق قرار گرفته است. همچنین سرویس خواب های دکوچید به دلیل زیبایی و رنگبندی متنوع برای خرید جهیزیه عروس هم مناسب می باشد. تخت خواب دو نفره در عرض 160 و طول استاندارد 2 متر فراوری می گردد. تاج تخت ها متفاوت بوده و بسته به مدل انتخاب شده میتوانید پاتختی و میز آرایش و حتی کمد مورد نظر خود را انتخاب نمایید تا چیدمان اتاق شما تکمیل گردد. یکی از جدیدترین مدل های سرویس خواب فراوری شده در مجموعه دکوچید سرویس خواب رستا می باشد. تخت خواب رستا دارای تاج چرم می باشد و دو پاتختی در کنار آن واقع شده است. همچنین می توانید جهت تکمیل سرویس خواب دو نفره خود تخت خواب را همراه میز آرایش و آینه رستا را انتخاب نمایید. در زیر تختخواب ، تاج تخت و آینه رستا تماماً نور مخفی کار شده است تا در هنگام روشنایی فضایی دلنشین و زیبا را فراهم بیاورد.

دکوچید این امکان را به شما می دهد که سرویس خواب مورد نظر خود را طبق سلیقه خود، فضا و ابعاد مد نظر، رنگبندی، مواد اولیه و … سفارش دهید. می توانید با مشاوره حضوری و غیر حضوری و به صورت رایگان با طراحان دکوچید در ارتباط بوده و ایده خود را مطرح نمایید. بعد از طراحی و تأیید طرح 3D نهایی از سمت شما، محصول برای فراوری ارسال و با بهترین کیفیت ارسال و نصب خواهد شد.

pariha.com: پریها: اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: اتاق
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 13283

به "بهترین مدل های سرویس خواب در دکوچید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین مدل های سرویس خواب در دکوچید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید