بیرانوند: هیچ اصراری برای پر کردن برگه بازنشستگی از سوی بهداد سلیمی نداریم، فقط نگران بودیم، علی حسینی در شهرش تمرین می نماید

به گزارش دَبی بلاگ، دبیر فدراسیون وزنه برداری گفت: بهداد سلیمی خودش در خصوص وضعیتش تصمیم می گیرد و ما هم هیچ اصراری مبنی بر پر کردن برگه بازنشستگی از سوی او نداریم، فقط نگران بودیم مسئله ای برایش درست گردد.

بیرانوند: هیچ اصراری برای پر کردن برگه بازنشستگی از سوی بهداد سلیمی نداریم، فقط نگران بودیم، علی حسینی در شهرش تمرین می نماید

محسن بیرانوند در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در خصوص حضورش در فدراسیون وزنه برداری بعد از معین سرپرست گفت: تا این لحظه که هستم و وظیفه ام را انجام می دهم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا سعید علی حسینی همچنان قصد ادامه دادن دنیای قهرمانی را دارد یا نه؟ تاکید نمود: چرا ادامه ندهد؟ او برای حضور در آسیایی مدت کمی تمرین نموده بود و آمادگی خوبی نداشت. من چیزی مبنی بر اینکه نخواهد کار را ادامه دهد نشنیده ام و می دانم در شهر خودش تمریناتش را دنبال می نماید.

بیرانوند درمورد حضور بهداد سلیمی در اردوی تیم ملی و انجام تست دوپینگ از سوی افسران وادا گفت: من از تمرینات بهداد خبری ندارم. ما هم اصراری نداریم که او فرم بازنشستگی را پر کند چون در این خصوص فقط خودش تصمیم گیرنده است اما کسی که این فرم را پر نکند، باید بداند که افسران وادا به صورت مداوم و سرزده برای تست دریافت از قهرمانان می آیند و ما وظیفه داشتیم این موضوع را اعلام کنیم که بعدا مسئله ای پیش نیاید.

دبیر فدراسیون وزنه برداری ادامه داد: اگر در طول یک سال چند بار برای تست دریافت از ورزشکار بیایند، دو بار غیبت موجه محسوب می گردد و بیشتر از آن دیگر قابل قبول نیست و محرومیت به دنبال خواهد داشت. بهداد سلیمی خودش در خصوص وضعیتش تصمیم می گیرد و ما هم هیچ اصراری مبنی بر پر کردن این برگه نداریم، فقط نگران بودیم مسئله ای درست نگردد. اسم بهداد سلیمی همچنان در لیست فدراسیون جهانی است و هر زمان ماموران وادا می توانند برای تست دریافت بیایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 تیر 1398 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 977

به "بیرانوند: هیچ اصراری برای پر کردن برگه بازنشستگی از سوی بهداد سلیمی نداریم، فقط نگران بودیم، علی حسینی در شهرش تمرین می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیرانوند: هیچ اصراری برای پر کردن برگه بازنشستگی از سوی بهداد سلیمی نداریم، فقط نگران بودیم، علی حسینی در شهرش تمرین می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید