تاج فردا جای کفاشیان را می گیرد؟

به گزارش دَبی بلاگ، جلسات مختلف کنفدراسیون فوتبال آسیا از ساعت 10 صبح فردا(شنبه) به وقت کوالالامپور شروع و در نهایت به انتخابات اعضای جدید ختم می گردد.

تاج فردا جای کفاشیان را می گیرد؟

ملاقات گرم رئیس فدراسیون فوتبال با اینفتانتینو

کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) برای معین شدن رئیس و اعضای جدید آن فردا (شنبه) در کوالالامپور مالزی، مقر AFC برگزار می گردد. با کنار کشیدن دو کاندیدای قطری و اماراتی، انتخاب شیخ سلمان بحرینی به عنوان رئیس برای چهار سال دیگر قطعی است، اما این مساله باید در مجمع انتخاباتی به رسمیت برسد.

در انتخابات AFC مهدی تاج نیز قرار است نایب رئیس و در منطقه آسیای مرکزی جانشین علی کفاشیان گردد.از همین رو رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان راهی مالزی شده و صبح امروز(آدینه) نیز پس از ورود جانی اینفانتینو به مالزی، دیدار گرمی با او داشت. تاج در دیدار کوتاهی که با اینفانتینو داشت، برگزاری جلسه ای را با رئیس فیفا هماهنگ نموده تا در مورد پروژه های عمرانی مرکز ملی فوتبال ایران و تأمین اعتبار آن از سوی فیفا صحبت کند.

جلسات مختلف کنفدراسیون فوتبال آسیا از ساعت 10 صبح فردا(شنبه) به وقت کوالالامپور شروع و در نهایت به انتخابات اعضای جدید ختم می گردد. مهدی تاج، علاوه بر کاندیداتوری برای نایب رئیسی AFC برای کمیته اجرایی فیفا نیز کاندیدا شده است. با این حال در آستانه انتخابات مهم فوتبال آسیا، شیخ سلمان غیبت دارد و هنوز به مالزی نرفته است.

3-185

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 12 تیر 1398 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 691

به "تاج فردا جای کفاشیان را می گیرد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاج فردا جای کفاشیان را می گیرد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید