تجلیل از محمود خوردبین پیشکسوت پرسپولیس

به گزارش دَبی بلاگ، در این مراسم احسان محمدی رئیس دپارتمان مسئولیت اجتماعی فدراسیون فوتبال به نمایندگی از رئیس، اعضای هیات رئیسه و خانواده فدراسیون فوتبال با اهدای تابلوفرش و دسته گل از محمود خوردبین تقدیر به عمل آورد.

تجلیل از محمود خوردبین پیشکسوت پرسپولیس

فدراسیون فوتبال در راستای تکریم از چهره های پیشکسوت خانواده فوتبال امروز از محمود خوردبین تجلیل کرد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، در ادامه فعالیت های فرهنگی و اجتماعی فدراسیون فوتبال امروز در ابتدای ملاقات تیم های پرسپولیس و پیکان از محمود خوردبین بازیکن اسبق تیم ملی و باشگاه پرسپولیس که بیش از نیم قرن به فوتبال کشور خدمت نموده است، تجلیل شد.

در این مراسم احسان محمدی رئیس دپارتمان مسئولیت اجتماعی فدراسیون فوتبال به نمایندگی از رئیس، اعضای هیات رئیسه و خانواده فدراسیون فوتبال با اهدای تابلوفرش و دسته گل از این چهره قدیمی تقدیر به عمل آورد.

رضا درویش مدیرعامل، افشین پیروانی سرپرست و ناصر محمدخانی دیگر پیشکسوت باشگاه پرسپولیس و حجت الله بهمنی رئیس امور فرهنگی و روابط عمومی سازمان لیگ نیز در این مراسم حضور یافتند.

لازم به ذکر است روز گذشته نیز با حضور راهنمایی ممبینی دبیرکل فدراسیون فوتبال در ابتدای ملاقات استقلال و صنعت نفت آبادان از مهدی حاج محمد چهره قدیمی باشگاه استقلال تقدیر به عمل آمد.

منبع: عصر ایران
انتشار: 17 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1402 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 30110

به "تجلیل از محمود خوردبین پیشکسوت پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجلیل از محمود خوردبین پیشکسوت پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید