تصمیم اعزام نیرو به غرب آسیا عظیم ترین اشتباه تاریخ آمریکا بود

به گزارش دَبی بلاگ، به گزارش خبرنگاران، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در آستانه انتخابات سوم نوامبر سال 2020 و با هدف جذب آراء بیشتر در این کشور در مصاحبه پایگاه خبری آکسیوس (Axios) گفت که تصمیم واشنگتن برای اعزام نیرو به غرب آسیا و کشاندن آن ها در جنگ در این منطقه عظیم ترین اشتباه تاریخی کشورش بوده است.

تصمیم اعزام نیرو به غرب آسیا عظیم ترین اشتباه تاریخ آمریکا بود

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

رئیس جمهور آمریکا در این خصوص گفت: تصمیم به اعزام نیروها به خاورمیانه و دخالت در آن عظیم ترین اشتباه تاریخ کشومان بوده است.

این در حالیست که وی در ادامه مصاحبه مذکور در مورد تعداد نیروهای کشورش در افغانستان هم مدعی شد که ظرف مدت کوتاهی به 8 هزار و سپس به 4 هزار نیرو کاهش پیدا می نماید.

اگرچه وی زمان دقیق کاهش ادعایی نیروها را اعلام نکرد، در پاسخ به این سوال که تا زمان برگزاری ریاست جمهوری آمریکا در ماه میلادی نوامبر، چه تعداد نظامی آمریکایی در افغانستان باقی می مانند؛ گفت: حدود 4 تا 5 هزار نفر.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 مهر 1399 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 10863

به "تصمیم اعزام نیرو به غرب آسیا عظیم ترین اشتباه تاریخ آمریکا بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصمیم اعزام نیرو به غرب آسیا عظیم ترین اشتباه تاریخ آمریکا بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید