کوشش جی ال ایکس برای رقابت با بازار های جهان

به گزارش دَبی بلاگ، مدیر روابط عمومی شرکت جی ال ایکس: محصول بعدی گوشی ما محصولی است که می تواند با دیگر شرکت ها رقابت کند.

کوشش جی ال ایکس برای رقابت با بازار های جهان

به گزارش ،

مدیر روابط عمومی شرکت جی ال ایکس در تبادل نظر با خبرنگاران گفت: هدف شرکت جی ال ایکس در نمایشگاه تلکام پلاس 2019 رونمایی از گوشی شاهین 2 بود و این رویداد در سالن خلیج فارس با حضور دکتر رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت، هیئت همراه و مدیران ارشد کشور انجام شد.

مراسم رونمایی از گوشی شاهین 2 با استقبال پرشکوهی انجام شد و ما در غرفه نمایشگاه نیز گوشی های اندرویدی به نمایش گذاشتیم تا کاربران با محصولات آشنا شوند و توانایی های شرکت را ببیند و بسیاری از شرکت ها به ما درخواست همکاری دادند. من احساس می کنم که این همکاری ها می توانند بازخورد خوبی را برای ما داشته باشند و ما انتظار داریم که مصرف نماینده رضایت داشته باشد و این انتظارات برآورده گردد. همچنین خدمات پس از فروش را نیز ارائه می دهیم و نیمی کامل و فعال از همه بخش های کارخانه حضور دارند و مسائل بعضی از گوشی ها را تعمیر می کنیم تا کاربران بتوانند استفاده خوبی داشته باشند.

پیرو در خصوص سوال مربوط به آینده شرکت و محصولات گفت: تیم ما در فراوری گوشی شاهین 2 بسیار کوشش کرد و قصد داشتیم تا محصولی را وارد بازار کنیم تا از نظر قیمت و مشخصات با محصولات دیگر شرکت ها رقابت کند.

ما کوششمان بر این است که با ارتقا محصولات باعث جلب مشتری بیشتر شویم و پرچمدار بعدی گوش ما محصولی است که می تواند با دیگر محصولات شرکت ها رقابت بهتری داشته باشد.

او در آخر در خصوص رقابت با شرکت های داخلی و خارجی گفت: در بازار با شرکت های مختلفی رو به رو هستیم که قوی کار می نمایند و ما برای رسیدن به سطح دیگر محصولات باید کوشش زیادی داشته باشیم، از قطعات با کیفیت استفاده کنیم و فراوری خوبی داشته باشیم.

اما در خصوص بازار داخلی و شرکت های ایرانی حرف اول را می زنیم، ما در رقابت با شرکت هایی مثل تکنو و اسمارت بهتر کار می کنیم و این شرکت ها رقابت خوبی با ما دارند، ما برای محصولاتمان 6 ماه گارانتی تعویض و 12 ماه گارانتی پس از فروش گذاشتیم و تعویض یک هفته و خدمات پس از فروش و کیفیت محصولات باعث شده تا با دیگر شرکت ها رقابتی پیروز را داشته باشیم.

سفرهای ادلیا: سفرهای ادلیا: ارزانترین تورهای مسافرتی اروپایی، آسیایی و کانادا

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 4891

به "کوشش جی ال ایکس برای رقابت با بازار های جهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوشش جی ال ایکس برای رقابت با بازار های جهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید