تمجید کونته از شادی پس از گل هافبک رم

به گزارش دَبی بلاگ، خبرنگاران: شادی پس از گل احساسی هافبک رم پس از گلزنی در بازی اخیر تیمش توجه سرمربی جدید تیم ملی ایتالیا را جلب و تحسین وی را در پی داشت.

تمجید کونته از شادی پس از گل هافبک رم

به گزارش خبرنگاران، آنتونیو کونته گفت که از تماشای خوشحالی پس از گل آلساندرو فلورنزی پس از به ثمر رساندن گل دوم جالوروسی برابر کالیاری در بازی یکشنبه شب دو تیم لذت برده و به او اجازه می دهد این کار را در آتزوری هم انجام دهد.

فلورنزی در آن بازی پس از به ثمر رساندن گل به سمت سکوها رفت و مادربزرگ 82 ساله اش را در آغوش گرفت، حرکتی که توجه آنتونیو کونته را جلب کرد.

کونته در گفت و گو با شبکه رای اسپورت گفت: به نظر من شادی گل او یک حرکت واقعاً زیبا بود. من پیش از این با آلساندرو ملاقات داشته ام و باید بگویم که او یک پسر خالص است و پر از احساسات و عواطف سالم.

وی اضافه کرد: خود من هرگز در دوران بازیگری ام چنین حرکتی انجام نداده ام چون کم گل می زدم هرچند به نظرم حرکت تحسین برانگیزی است.

کونته در پاسخ به این سوال که آیا به فلورنزی در تیم ملی ایتالیا اجازه چنین حرکاتی را می دهد یا خیر، توضیح داد: اگر او در پیراهن آتزوری گلزنی کند و قبل از آن هم کارت زرد نگرفته باشد، بله اجازه می دهم.

رم با گل هایی که فلورنزی و ماتیا دسترو در بازی برابر کالیاری به ثمر رساندند 2 بر صفر میهمان خود را شکست داد و در صدر جدول رده بندی سری A نهاده شد.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: تسنیم
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 3564

به "تمجید کونته از شادی پس از گل هافبک رم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمجید کونته از شادی پس از گل هافبک رم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید