تور های اتوبوسی پاریس در فرانسه و ایستگاه های آن

به گزارش دَبی بلاگ، تور هاپ آن- هاپ آف یک روزه پاریس بهترین روش برای بازدید از پاریس و دیدنی های زیبای پایتخت فرانسه در یک روز می باشد. تور های اتوبوسی پاریس دارای 9 ایستگاه در مکان های دیدنی فرانسه می باشد. در تور های اتوبوسی فرانسه، توریست ها و بازدید کنندگان قادرند بدون دغدغه در خصوص یافتن مکان، ساعت بازگشایی، مقررات آن مکان ها و سایر مسائل رایج به بازدید پاریس، پایتخت فرهنگ و هنر بپردازند. در این مقاله اطلاعاتی در خصوص تور های اتوبوسی پاریس در فرانسه می پردازیم. پس با ما همراه باشید!

تور های اتوبوسی پاریس در فرانسه و ایستگاه های آن

معرفی تور های اتوبوسی پاریس

از بهترین امکانات گردشگری در دنیا می توان به تور های اتوبوسی پاریس اشاره نمود. تور های اتوبوسی پاریس به 8 زبان در دسترس هستند و بهترین گزینه برای توریست های خارجی می باشند. با استفاده از گذرنامه خود می توانید در تور های اتوبوسی پاریس ثبت نام کنید. ایستگاه هایی که تور های اتوبوسی پاریس در آن متوقف می شوند، جمعی از برترین آثار تاریخی دنیا هستند. 9 ایستگاه تور های اتوبوسی پاریس عبارتند از:

  • برج ایفل
  • شان دو مارس
  • موزه لوور
  • کلیسا نوتردام
  • موزه اورسای
  • خانه اوپرا پاریس
  • خیابان شانزه لیزه
  • گراند پالاس
  • تروکادرو

محل قرار گیری ایستگاه تور های اتوبوسی پاریس

برج ایفل: این ایستگاه در زبان فرانسه La Dame de fer نامیده می شود. برج ایفل یکی از شناخته شده ترین و بزرگترین آثار تاریخی در دنیا است. به گفته بعضی، این برج مشهور ترین اثر دیدنی و تاریخی در پاریس است. این برج در اصل به عنوان سازه ای موقتی برای نمایشگاه دنیای در سال 1900ساخته شد، طول عمر این برج به بیش از 100 سال قبل برمیشود. ارتفاع این برج فولادی 301.8 متر است و از 18 هزار قطعه جداگانه ساخته شده است. ذکر این نکته خارج از لطف نیست که بدانید برای بازدید از برج ایفل احتیاج به پاسپورت پاریس ندارید.

تور های اتوبوسی پاریس

شان دو مارس: تور های اتوبوسی پاریس پس از برج ایفیل وارد باغ زیبا و بزرگ 60 هکتاری شان دو مارس می شوند. تاریخ ساخت این باغ زیبا به قرن 17 ام بر میشود. در قرن 17 ام این مکان باغ انگور و سبزیجات بود و محصولات بسیار معروفی داشت. کمی بعد این باغ تبدیل به مدرسه آموزش های نظامی شد. در واقع این باغی است که ناپلئون جوان در آن حضور داشت و آموزش های نظامی دید. امروزه این مکان دیدنی پس از برج ایفل قرار گرفته است و محل تفریح و سرگرمی فرانسوی ها در روز های گرم تابستانی است. اگر در روز 14 جولای در تور های اتوبوسی پاریس شرکت کنید و وارد این باغ شوید، می توانید فستیوال روز باستیل را از نزدیک ببینید. لازم به ذکر است فستیوال روز باستیل دیدنی ترین آتش بازی دنیا است!

موزه لوور: مقصد بعدی تور های اتوبوسی پاریس، خانه مونو لیزا و ونوس دی ملو است. موزه لوور دوست داشتنی پر بازدید ترین اثر تاریخی و دیدنی در فرانسه است. به واقع می توان گفت موزه لوور زادگاه هنر دنیا و تاریخچه فعالیت های هنری از سراسر دنیا است. این موزه در اصل به عنوان یک کاخ ساخته شد و امروزه به عنوان پر بازدید ترین گالری هنری در دنیا شناخته می شود و هر ساله بیش از 9.7 میلیون نفر از آن بازدید می نمایند. از مزیت تور های اتوبوسی پاریس این است که بدون قرار دریافت در صف های طولانی و خسته نماینده موزه، می توانید همراه تور وارد موزه شوید و از دیدنی های فراوان این موزه بازدید کنید.

کلیسای نوتردام: مقصد بعدی تور های اتوبوسی پاریس منطقه Île de la Cité و کلیسای نوتردام است. این منطقه در دهه 1160 میلادی قلب فرانسه به حساب می آمد. امروزه این کلیسا یکی از مهمترین گردشگاه ها و مراکز دیدنی فرانسه به حساب می آید. از جذابیت های این کلیسا امکان بالا رفتن از برج های اطراف آن توسط توریست ها بود. با این حال طی آتش سوزی که سال جاری در آنجا به وقوع پیوست، مقدار زیادی از کلیسا تخریب شد و در حال حاضر در دست تعمیر و بازسازی قرار گرفته است.

موزه اورسای: این موزه در اصل یک ایستگاه قطار بوده است. موزه اورسای یکی از شاهکار های معماری دنیا است و مخاطبان خاص خود را دارد. از آنجا که این موزه قبلا ایستگاه قطار بوده است، ساعت بزرگی در آن خودنمایی می نماید و همچنین گالری هنری در موزه اورسای وجود دارد که مجموعه ای از شاهکار های هنری سال های 1848 تا 1915 را به نمایش می گذارد. نقاشی ها و آثار هنری هنرمندان بزرگی از جمله امثال سزان، مونه، رنوار و ون گوگ در این موزه در معرض دید عموم قرار گرفته اند.

خانه اوپرا پاریس: یکی دیگر از ساختمان های منحصر به فرد فرانسه، مقصد تور های اتوبوسی پاریس است. خانه اوپرای پاریس در قرن 19 ام ساخته شد و نام های دیگر آن پالاس گارنیر یا خانه اوپرای گارنیر است. این ساختمان به دلیل مهمترین محل باله و اوپرا در فرانسه دارای انواع اتاق های آینه دار و سرشار از موزاییک های رنگارنگ و لوستر های درخشان می باشد. زمانی که از این ساختمان باشکوه بازدید می کنید، حس اشرافیان قرن نوزدهمی فرانسه را خواهید داشت.

خیابان شانزه لیزه: مقصد بعدی تور های اتوبوسی پاریس، خیابان شانزه لیزه است. این خیابان یکی از معروف ترین مراکز خرید در فرانسه و در دنیا می باشد. مراکز خرید مشابه این خیابان تنها در لندن و نیویورک قرار دارند. طول خیابان شانزه لیزه 1.8 مایل است و یکی از پیاده روهای نمادین در پاریس می باشد. در دو طرف این خیابان فروشگاه های بزرگاز بهترین شرکت های فراوری نماینده پوشاک و ساختمان هایی قرار گرفته است که به تردید یکی از گران ترین املاک دنیا هستند.

گراند پالاس: نگین هنر فرانسه، مقصد بعدی تور های اتوبوسی پاریس است. این ساختمان تاریخی در پاریس نگین هنر در پاریس شناخته می شود، به ویژه جنبش هنرهای زیبایی ساخته شده که در معماری آن از آنها الهام گرفته شده است. با نمادهای سنگی، غرفه های شیشه ای و فریم های فولادی، این یک ساختمان باشکوه و جذاب درست در کنار رودخانه سن است و یکی از بهترین دیدنی های فرانسه به شمار می رود. تاریخچه ساخت این کاخ نیز به قرن 19 ام بر می شود. مساحت این کاخ به 77 هزار متر مربع می رسد. علاوه بر جنبه های توریستی، امروزه بسیاری از جلسات مهم دنیای، در این مکان برگزار می شوند.

تروکادرو: آخرین ایستگاه تور های اتوبوسی پاریس، باغهای تروکادرو است که تقریبا مساحت آن به 94،000 متر مربع می رسد و دارای فواره ها و مجسمه هایی است که مسیرهای آن را پوشش می دهند. این باغ از شمال رودخانه سن به برج ایفل و از جنوب به شان دو مارس می رسد. در این باغ آکواریوم، تئاتر ملی و کاخ چایلو نیز قرار دارند.

زمان حرکت تور های اتوبوسی پاریس

تور های اتوبوسی پاریس در تابستان هر 8 دقیقه و در زمستان هر 15 دقیقه از محل خود حرکت نموده و در ایستگاه های مختلف متوقف می شوند. از مزیت های این تور می توان به عدم تاخیر و سر وقت بودن اتوبوس ها اشاره نمود. همچنین فرقی ندارد روز تعطیل باشد یا نه، در تمامی روز ها این اتوبوس ها آماده خدمت رسانی به توریست ها هستند. مرکز اصلی تهیه بلیط تور های اتوبوسی پاریس، فروشگاه Big Bus Ticket Shop در خیابان 11 ام de LOpera 75001 پاریس است.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: دلتابان
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 1901

به "تور های اتوبوسی پاریس در فرانسه و ایستگاه های آن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور های اتوبوسی پاریس در فرانسه و ایستگاه های آن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید