تیم بلژیکی مثل تیم استقلال و پرسپولس خودمان است، مربی داخلی یا خارجی فرقی نمی کند

به گزارش دَبی بلاگ، پاسور تیم والیبال گفت: این تیم بلژیکی مثل تیم استقلال و پرسپولس خودمان است و تیم پرطرفداری محسوب می گردد.

تیم بلژیکی مثل تیم استقلال و پرسپولس خودمان است، مربی داخلی یا خارجی فرقی نمی کند

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، جواد کریمی در مورد قراردادش با تیم بلژیکی گفت: قرارداد من با این تیم دو ساله است. من در جام جهانی بازی های زیادی انجام دادم و مربی این تیم بازی هایم را زیرنظر گرفت. آن ها یک ای جنت معرفی کردند و توانستم یک قرارداد ببندم. من دو پیشنهاد از لیگ های لهستان و ایتالیا د اشتم. این تیم بلژیکی مثل تیم استقلال و پرسپولس خودمان است و تیم پرطرفداری محسوب می گردد.

وی در مورد ورزشکاران شاغل در بلژیک مطرح کرد: امید ابراهیمی همشهری مان است و او را می شناسم و امیدوارم بعد از امضای قرارداد بتوانم با دیگر بازیکنان نیز مشورت کنم.

کریمی که با برنامه رکورد مصاحبه می کرد، در مورد انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال گفت: ما بازیکن تیم ملی هستیم و می توانیم در این موضوع تصمیم گیری کنیم. امیدوارم به یک جمع بندی برسند و برای ما مربی داخلی و خارجی فرقی نمی کند.

وی در رابطه با ملحق شدنش به تیم بلژیکی گفت: همه چیز بستگی به انتها بیماری کرونا دارد تا به بلژیک بروم. حدود دو ماه از توپ به دور هستیم، من به تازگی تمریناتم را در خانه آغاز کردم.

bestcanadatours.com: https://bestcanadatours.com، تور ارزان کانادا، ویزای تضمینی مولتی کانادا، ویزای مولتی 5 ساله کانادا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 8419

به "تیم بلژیکی مثل تیم استقلال و پرسپولس خودمان است، مربی داخلی یا خارجی فرقی نمی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم بلژیکی مثل تیم استقلال و پرسپولس خودمان است، مربی داخلی یا خارجی فرقی نمی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید