جزئیات نسخه Anniversary Edition بازی اسکایریم معین شد

به گزارش دَبی بلاگ، در ماه آگوست بتسدا از نسخه Anniversary Edition اسکایریم رونمایی کرد. حال این شرکت تصمیم گرفته تا تریلری در مورد جزئیات این نسخه از بازی منتشر کند.

جزئیات نسخه Anniversary Edition بازی اسکایریم معین شد

اسکایریم یک بازی به سبک دنیا باز و نقش آفرینی است که در سال 2011 برای کنسول های نسل 7 و پی سی منتشر شد. به علت سبک بسیار خاص این بازی موفقیت عجیبی کسب نموده و بتسدا هم دست از آن نکشیده است. از زمان عرضه بتسدا نسخه نسل 8، نینتندو سوییچ و حتی نسل 9 آن را عرضه نموده است. با این حال این بازی یکی از برترین نمونه ها در سبک نقش آفرینی است. حال نسخه Anniversary Edition آن هم معرفی شده است. جزئیات آن را در متن زیر مشاهده کنید.

حالت های افزوده شده به بازی

بخش Saints and Seducers

بخش Saints and Seducers یک مأموریت کامل است. این بخش بزرگ ترین محتوایی است که تا به حال به قسمت Creation اضافه شده است. شما یک داستان کاملا نو را خواهید دید. در این داستان شما اسلحه نو، زره، دشمنان و حتی صحنه های نو هم وجود دارد.

بخش Rare Curios

بخش Saints and Seducers شامل Rare Curios خواهد بود. در آن شما شاهد کاروان های Khajit هستید که از منطقه ها دوری از Tamriel حامل محصولاتی هستند. این تاجران مواد نوی برای ساخت Potion، تیر و سم های تازه دارند. حتی این تاجران سنگ های قیمتی فراوری شده به وسیله موجودات فضایی را هم دارند.

بخش Survival Mode

این قسمت برای افرادی که به چالش علاقه دارند بسیار مناسب است. این محتوا پر از المان هایی است که مخصوص بازی اسکایریم است. شما باید در دنیای سرد این بخش دوام بیاورید. برای خود آتش درست کنید و غذا بپزید تا از بین نروید. خوشبختانه اسکایریم پر از منابع برای زنده ماندن است. اگر شما تا به حال این حالت را بازی ننموده اید یک تجربه استثنایی برای شما خواهد بود.

ماهی گیری

حالت نو ماهی گیری اضافه شده، بیش از 20 نوع مختلف از موجودات دریایی دارد. شما می توانید از آن ها برای غذا بهره ببرید. حتی می توانید بعضی از نمونه های خاص را به خانه خود آورده و در آکواریوم خود نگه دارید. اگر در این بازی خسته شده اید می توانید یک گوشه استراحت نموده و به این فعالیت آرامش بخش بپردازید. در میانه راه نیز ممکن است با تعدادی مأموریت مرتبط با ماهی گیری برخورد کنید.

بازی Elder Scrolls V: Skyrim Anniversary Edition چه تفاوتی با نسخه عادی دارد؟

چهار بخش اضافه شده بالا بسیار جالب هستند. همین طور اینکه برای کاربران نسخه Special Edition این بازی هم رایگان هستند. ویژگی هایی که از قبل داخل این بازی بودند هم حضور خواهند داشت. در اصل نسخه Anniversary Edition که در تاریخ 11 نوامبر (20 آبان) عرضه خواهد شد شامل تمام بخش ها Special Edition به همراه بخش های نو است.

این نسخه نو به شما محتوای بسیاری می دهد تا در آن بگردید و لذت ببرید. از این محتواها می توان به زره های نو، بخش های نو مثل Camping و Survival به همراه دشمنان نو و مأموریت های تازه اشاره نمود. همین طور در این حالت بخش حیوانات خانگی به همراه مأموریت های اضافه بیشتر هم وجود دارد.

بخش New Creation

این بخش هم به بازی اسکایریم اضافه شده است. با این حالت شما با حالت ها و مأموریت های نوی روبه رو خواهید شد که اشاره به تاریخ Tamriel دارند.

برای مثال در Ghost of the Tribunal شما با تعدادی اسلحه و رزه نو روبه رو خواهید شد که در The Elder Scrolls 3: Morrowind حضور دارند.

در The Cause شما با Mythic Dawn روبه رو خواهید شد. فردی که در کوشش است تا یک دروازه Oblivion تشکیل دهد. در این بخش هم تعداد بسیاری دشمن نو به همراه مکان ها و اسلحه های نو وجود دارد.

در نسخه Anniversary Edition تمام چیزهایی که اشاره شد به همراه محتوای قبلی حضور دارد. این نسخه کامل ترین نسخه ای است که تا الان ارائه شده است.

بازی Elder Scrolls V: Skyrim Anniversary Edition در تاریخ 20 آبان برای کنسول های نسل 9 و 8 به همراه PC عرضه خواهد شد.

منبع: Gematsu.com

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 7 آذر 1400 بروزرسانی: 7 آذر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 21538

به "جزئیات نسخه Anniversary Edition بازی اسکایریم معین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات نسخه Anniversary Edition بازی اسکایریم معین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید