جزیره ای رویایی که با دروغ شناخته تر شد! ، از نیکول کیدمن تا مریل استریپ ؛ ستاره این سریال مونتری است

به گزارش دَبی بلاگ، محل فیلمبرداری سریال دروغ های کوچک بزرگ به یکی از جاذبه های گردشگری تبدیل شده است و این نشان دهنده تاثیر شگرف صنعت سینما و سریال سازی بر گردشگری است.

جزیره ای رویایی که با دروغ شناخته تر شد! ، از نیکول کیدمن تا مریل استریپ ؛ ستاره این سریال مونتری است

خبرنگاران: سریال دروغ های کوچکِ بزرگ یا Big little lies این روزها یکی از سریال های محبوب دنیا است که پخش فصل دوم آن به تازگی شروع شده و ستاره هایی همانند نیکول کیدمن و مریل استریپ در آن بازی می نمایند. اما ستاره دیگری هم در این سریال می درخشد و آن شهر محل فیلمبرداری سریال است.

این داستان در اصل در حومه شهر سیدنی استرالیا می گذرد اما فیلمبرداری این سریال در مونتری پنینسولا (شبه جزیره مونتری) در ساحل اقیانوس آرام در ایالت کالیفرنیا ایالات متحده امریکا صورت گرفته است.

صحنه هایی از آکواریوم خلیج مونتری،کافه های محلی، نمای چشم انداز خانه های شخصیت های سریال با چشم انداز اقیانوس که بسیار در سریال دیده می گردد همه از صحنه هایی هستند که این شهر در آنها به شدت می درخشد.

ساحل صخره ای این شهر با صحنه های کوبیده شدن امواج بر صخره های مونتری برای بازنمایی حس فروپاشی با مریل استریپ همبازی می گردد تا ما را در غم و ناراحتی این شخصیت در غم مرگ مشکوک پسرش بیشتر شریک کند و ساحل مه آلود به یاری فیلمنامه می آید تا ما با دیدن آن از خود بپرسیم که آیا راز مرگ فرزند مریل استریپ برای او بر ملا می گردد؟

می خواستیم نسخه امریکایی این قصه را با احساس و آهنگ محل اصلی داستان در کتاب هماهنگ کنیم. این صحبت گرگ فین برگ، تهیه نماینده اجرایی سریال است . مونتری یکی از زیباترین مناطق دنیا و احتمالا زیباترین منطقه در خط ساحلی کالیفرنیا است.

در این منطقه 3 شهر مونتری، پاسیفیک گرو و کارمل بیشترین بازدیدنماینده را دارند و گردشگران معمولا با ماشین از جاده شاخص و نمادین روت 1 به این منطقه می آیند و حتما یک روز را در آکواریوم مشهور خلیج مونتری و راسته کنسروسازی که نویسنده مشهور، جان اشتاین بک هم کتابی به نام این منطقه دارد می گذرانند.

البته در گذشته هم این شبه جزیره در سریال ها و فیلم های بسیاری به نمایش درآمده بود اما اکنون به خاطر دروغ هایی که در این گوشه کوچک بهشت گفته شده، کمی بیشتر شهرت پیدا نموده است.

پل بیکسبای

پل بیکسبای یکی از امضاهای شبه جزیره است که سریال با آن شروع می گردد و خانواده های ثروتمند این سریال هر روز فرزندانشان را از روی این پل به مدرسه ابتدایی که نقشی کلیدی در قصه این سریال دارد می برند.

پارک گرپاتا

صحنه های دوست داشتنی ساحل صخره ای و برخورد امواج با آن در پارک ایالتی گرپاتا فیلمبرداری شده است. صحنه هایی که در آن گل های وحشی زیبا هم دیده می گردد متعلق به همین مکان در فصل بهار و تابستان است.

اسکله قدیمی ماهیگیری

اسکله قدیمی ماهیگیری در مونتری جایی توریستی است که می توانید در آن تی شرت، شکلات و … را با قیمت حراجی بخرید و غذای ایتالیایی پیدا کنید. کافه ای در این اسکله در داستان سریال محلی است که شخصیت های سریال در آن دور هم جمع می شوند.

آکواریوم خلیج مونتری

این آکواریوم یکی از مشهورترین آکواریوم های دنیاست که یکی از شخصیت های سریال در فصل دوم در آن کار می نماید. این آکواریوم بیش از 200 گالری برای بازدید مردم دارد.

پارک نقطه عاشقان

این پارک ساحل زیبایی دارد که در صحنه هایی از سریال دیده می گردد، این منطقه یکی از پارک های زیبا برای پیک نیک در شبه جزیره است.

ساحل دل مونتو

این ساحل که بعضی از صحنه های فیلم در آن می گذرد محلی برای شنا و آفتاب دریافت است. ساحل دل مونتو بسیار در امریکا شهر دارد.

منبع: CNN

منبع: چمدان
انتشار: 7 مهر 1398 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 2373

به "جزیره ای رویایی که با دروغ شناخته تر شد! ، از نیکول کیدمن تا مریل استریپ ؛ ستاره این سریال مونتری است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزیره ای رویایی که با دروغ شناخته تر شد! ، از نیکول کیدمن تا مریل استریپ ؛ ستاره این سریال مونتری است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید