حضور گردشگران 12 کشور دنیا در جشن میلاد پیامبر(ص) در یزد

به گزارش دَبی بلاگ، خبرنگاران/یزد مسئول دبیرخانه بین المللی یزد، حسینیه ایران از حضور گردشگران 12 کشور دنیا در آیین جشن بزرگ میلاد پیامبر گرامی اسلام(ص) و امام جعفرصادق(ع) که در استادیوم شهیدیه میبد برگزار گردید، اطلاع داد.

حضور گردشگران 12 کشور دنیا در جشن میلاد پیامبر(ص) در یزد

به گزارش خبرنگاران، سیدحسن حسینی اعلام کرد: هدف این برنامه که با حضور گردشگرانی از کشورهایی مانند آلمان، فرانسه، هلند، اسپانیا، چین، مالزی و اندونزی برگزار گردید، معرفی تشیع و اسلام واقعی به گردشگران خارجی بود که با همکاری کمیته گردشگری میراث فرهنگی، سازمان اتوبوس رانی یزد و حسینیه اعظم شهیدیه میبد برگزار گردید.

وی با اشاره به پخت و توزیع بیش از 400 کیلو کیک برای پذیرایی در این جشن، ابراز امیدواری کرد هم چنان که عزاداری های مردم استان یزد در جهان زبانزد شده است، این دیار در اعیاد ملی و مذهبی نیز با همکاری همه مردم و نهادهای فرهنگی به صندلی ممتازی برسد.

حسینی فعالیت هایی را که در سه سال گذشته به منظور برپایی جشن ها با پیگیری این دبیرخانه شروع شده را مطلوب دانست و اضافه کرد: ظرفیت گردشگری مذهبی یزد باید به جهانیان معرفی و یزد به عنوان پایلوت گردشگری مذهبی معنوی کشور مطرح گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 دی 1398 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 3991

به "حضور گردشگران 12 کشور دنیا در جشن میلاد پیامبر(ص) در یزد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور گردشگران 12 کشور دنیا در جشن میلاد پیامبر(ص) در یزد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید