حمیدرضا پگاه: سعی می کنم در اجرا حضور به میزان ای داشته باشم

به گزارش دَبی بلاگ، تهران (پانا) - حمیدرضا پگاه درباره حضورش در مسابقه اتاق صفر و یک به حضور به میزان و پرگو نبودن یک مجری به عنوان استانداردهایی که در اجرا در فکر داشته اشاره کرد.

حمیدرضا پگاه: سعی می کنم در اجرا حضور به میزان ای داشته باشم

به گزارش روابط عمومی شبکه دو، حمیدرضا پگاه بازیگر کم حاشیه و توانمندی که به نظر می رسد همیشه در انتخاب پیشنهادهای خود حساسیت ویژه ای دارد، درباره حضورش در مسابقه اتاق صفر و یک که این روزها از شبکه دو سیما روانه آنتن می شود گفت: من از سال ها پیش پیشنهادهای اجرای زیادی داشته ام، از برنامه های تاک شو و گفتگو محور گرفته تا مسابقه و ... منتها همیشه از قبول کردن این کار خودداری می کردم و در همان مکالمه اول جواب منفی می دادم.

بازیگر خانه امن اضافه کرد: وقتی پیشنهاد اجرا در مسابقه صفر و یک را به من دادند زمانی بود که اجرا از طریق بازیگران به یک امر رایج تبدیل شده و این اتفاق طبیعی تر بود از طرفی تیم سازنده را هم یک گروه خوب ارزیابی کردم و با صحبت هایی که با کارگردان و تهیه کننده داشتم این پیشنهاد را قبول کردم.

پگاه با اشاره به اینکه خیلی برای من مهم بود که اجرایی مشابه برخی از مجری ها نداشته باشم؛ اظهار کرد: می خواستم خیلی پرگو نباشم و حضور به اندازه ای داشته باشم. چون تجربه اولم هم بود دیدم شرایط یک اجرای به اندازه دراین برنامه مهیاست و تیم هم که تیم خوبی بود. مسابقه در حوزه استارت آپ هم به نوبه خود یک اتفاق تازه بود و این شد که این کار را اجرا کردم.

بازیگر پرونده هاوانا اضافه کرد: هر چه که هست سعی می کنم در جهت برنامه حرکت کنم و این مسابقه که در یک حوزه تخصصی کار می کند را از هدف خود دور نکنم. همه چیز را با کارگردان که اشراف بیشتری روی کلیت کار دارند و از اینکه چه اتفاقی می خواهد بیفتد و کار به کدام سمت برود مطلعند چک می کنم و نظری اگر داشته باشم را مطرح می کنم اما در نهایت مهم این است که کار شسته رفته و تمیزی از آب دربیاید.

پگاه با اشاره به موضوع برنامه صفر و یک یعنی کسب و کارهای نوین و استارت آپ ها بیان نمود: من اصلا با این حوزه آشنایی نداشتم و خیلی اهل تکنولوژی نیستم. حتی در فضای مجازی هم حضور ندارم اما می بینیم که دنیا دارد به این سمت می رود و همه ناخودآگاه درگیر تکنولوژی های نوین می شوند. بنابراین تجربه خوبی بود که از نزدیک با گروه هایی آشنا شوم که نسبت نزدیکی با حوزه آی تی و تکنولوژی دارند. مثلا یکی از شرکت کنندگان استارت آپی بود که خودمان با او کار کردیم و از او خرید کردیم و برایم جالب بود که چقدر زندگی با حضور این دوستان و ایجاد این استارت آپ ها راحت تر می شود.

بازیگر گیله وا اضافه کرد: حضور این استارت آ پ ها در زندگی امروزه ما بسیار پررنگ تر شده و اگر کسی وارد این حوزه شود باعث می شود کسب و کار به روزتری داشته باشد.

پگاه درباره اهمیت برنامه سازی در حوزه استارت آپ ها بیان نمود: خیلی مهم است که این گروه ها شناخته شوند تا تاثیرگذاری این برنامه بیشتر دیده شود. یکی از گروه ها برای چالش در موقعیت واقعی به میان مردم رفته بود و با معرفی استارت آپ خود پیروز به عقد قرارداد شد. بنابراین برنامه سازی در این حوزه هم به توسعه این کسب و کارها کمک می کند و هم افراد نخبه در این حوزه بیشتر شناخته می شد.

این بازیگر در انتها تاکید کرد ترجیحم همچنان بازیگری است و اگر پیشنهاد دوباره ای برای اجرا داشته باشم خیلی باید درباره آن فکر کنم.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 27 بهمن 1400 بروزرسانی: 27 بهمن 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 22861

به "حمیدرضا پگاه: سعی می کنم در اجرا حضور به میزان ای داشته باشم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمیدرضا پگاه: سعی می کنم در اجرا حضور به میزان ای داشته باشم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید