سفر به آمریکا: خانه تخم مرغ در نیویورک به زودی افتتاح می گردد

به گزارش دَبی بلاگ، نمایشگاه موقت خانه تخم مرغ در قسمت شرقی شهر نیویورک از 7 تا 27 آوریل برگزار می گردد. خانه تخم مرغ با طرح های مختلفی از تخم مرغ ساخته شده است و هدف از ساخت آن، نمایش عشق مردم دنیا به تخم مرغ و دوری از فضای شلوغ شهر بوده است.

سفر به آمریکا: خانه تخم مرغ در نیویورک به زودی افتتاح می گردد

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور هوایی آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور آمریکا از نیویورک، واشنگتن، لس آنجلس، سان فرانسیسکو و لاس وگاس دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

این پروژه توسط گروهی از هنرمندان، طراحان داخلی و بازاریابان اجرا شده است. این گروه صاحب امتیاز اصلی خانه تخم مرغ را این گونه معرفی نموده اند:

بنیان گذار خانه تخم مرغ تمایل دارد ناشناس باقی بماند. او همچنین صاحب یک رسانه اجتماعی با دنبال نمایندگان بسیار است. او مالک فروشگاه چای هزارساله در منطقه سوهو، منهتن است. ایده خانه تخم مرغ سال گذشته در ماه اکتبر هنگامی به ذهن او رسید که درگیر مسائل زندگی شهرنشینی در نیویورک و سفر به سراسر دنیا بود. خانه تخم مرغ در حقیقت راه حلی برای مسائل و درگیری های او بود.

خانه تخم مرغ این امکان را فراهم می نماید تا به جای صرف هزینه های گزاف برای سفر و دوری از محیط شلوغ شهر، با صرف هزینه ای اندک، زمانی را در فضایی خیالی به دور از استرس های زندگی شهرنشینی سپری کنید.

این محیط خیالی کاملا شبیه به یک خانه ساخته شده است تا بازدیدنمایندگان بتوانند از اتاق های مختلف خانه دیدن نمایند. فضای خانه به صورت یک داستان طراحی شده است و شامل راهرو، آشپزخانه، سالن، استخر و باغ است. در این فضا بازدیدنمایندگان زندگی واقعی یک تخم مرغ را در این خانه تجسم می نمایند. تخم مرغی که زندگی ای شبیه به دیگران دارد و از بازدیدنمایندگان دعوت می نماید تا خانه اش را ببینند. این خانه تنها شامل طراحی های بصری نیست بلکه صدا، رایحه و عناصر شگفت انگیز دیگری نیز در آن تعبیه شده است. خانه تخم مرغ در فضایی با مساحت 3 هزار و 300 متر مربع ساخته شده است.

منبع: کجارو
انتشار: 27 دی 1399 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 14076

به "سفر به آمریکا: خانه تخم مرغ در نیویورک به زودی افتتاح می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر به آمریکا: خانه تخم مرغ در نیویورک به زودی افتتاح می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید