خبرنگاران رجحان هلند و توقف ایتالیا در لیگ ملت های اروپا

به گزارش دَبی بلاگ، تهران- خبرنگاران- هفته نخست لیگ ملت های اروپا با فزونی تیم ملی فوتبال هلند و توقف خانگی ایتالیا پیگیری شد.

خبرنگاران رجحان هلند و توقف ایتالیا در لیگ ملت های اروپا

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

آدینه شب از هفته نخست لیگ ملت های اروپا، هفت ملاقات برگزار گردید که طی آن هلند به پیروزی رسید و شاگردان روبرتو مانچینی در تیم ملی ایتالیا از پس بوسنی برنیامدند.

لیگ ملت های اروپا در چهار دسته سطح بندی شده و برگزار می گردد. این مسابقات از سال گذشته شروع و جایگزین ملاقاتهای محبت آمیز در قاره اروپا شد که قهرمانی نخستین دوره این مسابقات به پرتغال رسید.

در سطح یا همان لیگ A، ایتالیا در استادیوم آرتیمو فرانکی شهر فلورانس از بوسنی پذیرایی کرد که در نیمه دوم بوسنی با گلزنی ادین ژکو کاپیتان و مهاجم باتجربه خود از میزبان مطرحش پیش افتاد اما استفانو سنسی در ادامه کار را به تساوی یک بر یک کشاند و بازی با همین نتیجه به اتمام رسید.

در دیگر ملاقات این گروه، هلند نایب قهرمان سال گذشته این مسابقات در خانه خود مقابل لهستان نهاده شد و با تک گل دقیقه 61 استوان برخواین به فزونی یک بر صفر رسید.

نتایج ملاقاتها بدین توضیح است

لیگ A

گروه یک

ایتالیا یک - بوسنی یک

هلند یک - لهستان صفر

لیگ B

گروه یک

نروژ یک - اتریش دو

رومانی یک - ایرلندشمالی یک

گروه دو

اسلواکی یک - جمهوری چک سه

لیگ C

گروه چهار

لیتوانی صفر - قزاقستان 2

بلاروس صفر - آلبانی دو

منبع: ایرنا
انتشار: 15 شهریور 1399 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 10219

به "خبرنگاران رجحان هلند و توقف ایتالیا در لیگ ملت های اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران رجحان هلند و توقف ایتالیا در لیگ ملت های اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید