خبرنگاران پیروانی: به فینال آسیا آمدیم تا افتخارآفرینی کنیم

به گزارش دَبی بلاگ، تهران- خبرنگاران- مدیر تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: همدل و متحد به فینال آسیا آمده یم تا افتخارآفرینی کنیم.

خبرنگاران پیروانی: به فینال آسیا آمدیم تا افتخارآفرینی کنیم

به گزارش خبرنگاران، افشین پیروانی روز سه شنبه در گفت وگو با یک برنامه تلویزیونی با اشاره به آخرین شرایط تیم فوتبال پرسپولیس پیش از دیدار نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: شرایط خوبی داریم. ما 2 روز پیش با پروازی چارتر به دوحه آمدیم و در بدو ورودمان در فرودگاه قطر از تمام اعضای تیم تیم تست کرونا گرفته شد که خدا را شکر جواب تست تمام اعضا منفی بود.

وی اضافه کرد: همچنین اولین تمرینمان در قطر را روز گذشته انجام دادیم و امروز هم دومین جلسه تمرین مان برگزار می شود. طبق برنامه هم روز شنبه هفته آینده در ورزشگاه الجنوب دوحه مقابل اولسان هیوندای کره جنوبی قرار خواهیم گرفت.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس اضافه کرد: اولسان تیم خوب و قوی است اما ما هم پرسپولیس و قهرمان چهار دوره اخیر لیگ برتر ایران هستیم. به فینال آسیا آمدیم و امیدوارم با دعای خیر هواداران و مردم عزیز ایران و انرژی مثبتی که می فرستند افتخار آفرینی کنیم و قهرمان شویم.

پیروانی در ادامه صحبت هایش گفت: در حال حاضر همه چیز خوب است و همه دست به دست هم دادیم و همقسم و یکدل هستیم و تمام تلاش خود را به کار می گیریم تا جام را به ایران و مردم عزیز به هدیه کنیم. امیدوارم که ما را همه ما را دعا کنند تا به هدفمان برسیم.

pariha.com: پریها: اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: ایرنا
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 14161

به "خبرنگاران پیروانی: به فینال آسیا آمدیم تا افتخارآفرینی کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پیروانی: به فینال آسیا آمدیم تا افتخارآفرینی کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید