خبرنگاران کرونا جان 30 پاکستانی را در آمریکا گرفت

به گزارش دَبی بلاگ، اسلام آباد - خبرنگاران - 30 تبعه پاکستانی مقیم آمریکا، در کشوری که در آن بیشترین مبتلایان به ویروس کووید-19 در دنیا ثبت شده است، بر اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست دادند.

خبرنگاران کرونا جان 30 پاکستانی را در آمریکا گرفت

رسانه های پاکستانی روز دوشنبه گزارش دادند که آمار فوتی ها در آمریکا به دلیل کرونا همچنان در حال افزایش است و صدها پاکستانی نیز در میان مبتلایان دیده می گردد.

براساس این گزارش، 30 پاکستانی مقیم آمریکا تا به امروز جان خود را از دست داده و گفته می گردد اقلام حفاظتی از جمله ماسک در این کشور کمیاب شده است.

تا به امروز دو پاکستانی در ایتالیا و یکی نیز در ایران بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان باخته اند.

شمار بیماران کرونایی در شهرهای مختلف پاکستان از 3000 نفر عبور نموده و تا به امروز 45 نفر نیز بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده اند.

تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا به بیش از 311 هزار نفر رسیده و شمار قربانیان از هشت هزار و 400 نفر عبور نموده و 8 فرماندار جمهوری خواه ایالت های کارولینای جنوبی، آرکانزاس، آیوا، نبرسکا، داکوتای شمالی و جنوبی، وایومینگ و یوتا در تبعیت از فرمان ترامپ برغم سیر صعودی شیوع کرونا در آمریکا، از اعلام قرنطینه خودداری نموده اند.

آنتونی فاوچی مدیر موسسه ملی پیشگیری و درمان آلرژی و بیماری های عفونی آمریکا هشدار داد که ممکن است میلیون ها شهروند آمریکایی به بیماری کووید-19 مبتلا شوند و این امکان وجود دارد که بین 100 هزار تا 200 هزار آمریکایی بر اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست بدهند.

دبورا بریکس مشاور ترامپ در امر مبارزه با کرونا در ارزیابی خود از مرگ روزانه دو هزار و 600 نفر در آمریکا تا اواسط ماه آوریل خبر داده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 7 خرداد 1399 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 7408

به "خبرنگاران کرونا جان 30 پاکستانی را در آمریکا گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کرونا جان 30 پاکستانی را در آمریکا گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید