خودکشی بیش از جنگ جان نظامیان آمریکایی را می گیرد

به گزارش دَبی بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از نیویورک تایمز، بیش از 45 هزار کهنه سرباز آمریکایی یا افرادی که در ارتش آمریکا طی شش سال گذشته خدمت می نموده اند، خودکشی نموده اند.

خودکشی بیش از جنگ جان نظامیان آمریکایی را می گیرد

در سال های گذشته نیز گزارش های متعددی درباره افزایش میزان خودکشی در میان نظامیان امریکایی بویژه افراد بازگشته از جنگ های عراق و افغانستان منتشر شده بود.

کارول گیاکومو (Carol Giacomo) از روزنامه نگاران حاضر در نیویورک تایمز در این باره اضافه نمود: با احتساب آمار کلی خودکشی ها، روزانه، 20 نفر از نظامیان آمریکایی خودکشی می نمایند که این موضوع نشان می دهد، شمار افرادی که از این طریق جان می بازند بیشتر از تمامی نظامیان کشته شده ایالات متحده در جنگ افغانستان و عراق است.

این گزارش در حالی منتشر شده که میزان ابتلا به بیماریهای روحی روانی نیز در میان کهنه سربازان آمریکایی به شدت بالا است.

براساس تازه ترین گزارش منتشر شده از سوی وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون)، میانگین خودکشی در میان نظامیان آمریکایی در پنج ساله گذشته، بیش از یک سوم رشد داشته است، و این در حالی است که سربازانی که بیش از همه دست به این اقدام می زنند، افراد کمتر از 30 سال هستند.

نیویورک تایمز به نقل از کمیته شورای کنترل و اصلاح آمریکا گزارش داد که میزان خودکشی در میان سربازان 18 تا 34 ساله از سال 2005 تا 2016 میلادی، حدود 80 درصد افزایش یافته است.

pariha.com: پریها: اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 3817

به "خودکشی بیش از جنگ جان نظامیان آمریکایی را می گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خودکشی بیش از جنگ جان نظامیان آمریکایی را می گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید