دلم هوایی حرم مطهر امام رضا است

به گزارش دَبی بلاگ، چهارشنبه های امام رضایی تلنگری است که یادمان باشد امام رئوف(ع) نزدیک تر از همواره به زائرانشان هستند و نگاهشان متوجه تک تک ما است.

دلم هوایی حرم مطهر امام رضا است

ای شمس الشموس تو تنها نقطه امنی هستی که می توان ساعت ها آرام در گوشه ای از صحن و سرایت خلوت کرد و می دانم که حرف های دل تمام عاشقانت را یکی پس از دیگری می شونی و می دانم که تو نقطه آغازی و من به عشق تو چهارشنبه به چهارشنبه دلم را که نه، تمام وجودم را رهسپار مشهدت می کنم ای یاد توام مونس در گوشه تنهایی.

یا امام رضا (ع) تو در این روز ها تنها مونس تنهایی ام هستی وقتی که تکیه گاهی جز پروردگار دو عالم ندارم، یا امام رضا (ع) حرم تو تنها حریم امنی هستی که می توانم ساعت ها در آن عاشقی کنم و گاهی دلتنگی و حتی گاهی شکوه کنم و می دانم که تو تنها کسی هستی که گوش شنوای تمام دل های خسته ای آنجا که که از همه جا و همه کس دل بریده ایم و تنها به پنجره فولادت دل سپرده ایم.

انگار روزی مان شده است تا این چهارشنبه هم در کوچه پس کوچه های دل های شیفته و حریم عشق حاضر شویم چرا که هر وقت هوای حرم مولا علی بن موسی الرضا (ع) را بکنی، حاجی می شوی و ناخواسته در همان مکانی که نشسته ای، به حجّ فقرا می روی و چه قدر زیباست این سفر روحانی در این چهارشنبه های امام رضایی...

خبرنگاران خراسان رضوی مشهد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 9 آذر 1401 بروزرسانی: 9 آذر 1401 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 28086

به "دلم هوایی حرم مطهر امام رضا است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلم هوایی حرم مطهر امام رضا است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید