دورخیز کشتی گیران ایران برای سه طلا و دو برنز اوزان دوم

به گزارش دَبی بلاگ، به گزارش خبرنگاران، در خاتمه رقابت های مقدماتی کشتی اوکراین علیرضا نجاتی، محمدعلی گرایی و امین کاویانی نژاد به ترتیب در اوزان 60 و 77 کیلوگرم کشتی فرنگی راهی ملاقات فینال شدند و رامین طاهری و امین میرزازاده نیز در اوزان 87 و 130 کیلوگرم کشتی فرنگی به ملاقات رده بندی رفتند.

دورخیز کشتی گیران ایران برای سه طلا و دو برنز اوزان دوم

در وزن 92 کیلوگرم کشتی آزاد نیز محمدعلی تبار در گروه بازنده ها حضور دارد. عرفان الهی در وزن 70 کیلوگرم کشتی آزاد و دانیال سهرابی در وزن 67 کیلوگرم کشتی فرنگی نیز از دور رقابت ها کنار رفتند.

نتایج کشتی گیران کشورمان به توضیح زیر است:

کشتی آزاد:

در وزن 70 کیلوگرم عرفان الهی دارنده مدال نقره نوجوانان دنیا در سال 2019 پس از استراحت در دور نخست در دور دوم ایوان کوسیاک از اوکراین با نتیجه 18 بر 7 مغلوب شد و با توجه به شکست این کشتی گیر اوکراینی در مرحله یک هشتم نهایی، الهی از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 92 کیلوگرم محمد علی تبار در دور نخست با نتیجه 10 بر 4 مغلوب ایراکلی متسیتوری دارنده مدال برنز دنیا از گرجستان شد و با توجه به حضور این کشتی گیر در ملاقات فینال، علی تبار به گروه بازنده ها رفت. وی ابتدا در این گروه باید به مصاف عمرحاجی محمداف از بلاروس برود و در صورت پیروزی بر این حریف در ملاقات رده بندی مقابل آرکادزی پاهاسیان از بلاروس قرار خواهد گرفت.

کشتی فرنگی:

در وزن 60 کیلوگرم علیرضا نجاتی دارنده مدال برنز دنیا پس از استراحت در دور اول و در دور دوم مقابل دمیترو تسیمبالیوک دارنده مدال برنز اروپا از اوکراین با نتیجه 9 بر صفر به فزونی رسید وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل گئورگ غریبیان قهرمان اروپا از ارمنستان با نتیجه 5 بر یک پیروز و راهی مرحله نیمه نهایی شد. نجاتی در این مرحله مقابل الهام بهرام اف قهرمان آسیا از ازبکستان با نتیجه 9 بر 6 به فزونی رسید و راهی ملاقات فینال شد. حریف وی در ملاقات فینال ژولامان شارشنبکوف دارنده مدال نقره دنیا از قرقیزستان است.

در وزن 67 کیلوگرم دانیال سهرابی کشتی گیر جوان کشورمان در دور اول با نتیجه 11 بر صفر (ضربه فنی) مقابل اسلاویک گالتسیان دارنده مدال برنز دنیا از ارمنستان مغلوب شد و با توجه به شکست این کشتی گیر در مرحله یک چهارم نهایی، سهرابی از دور رقابت ها حذف شد.

در وزن 77 کیلوگرم محمدعلی گرایی در دور نخست با نتیجه 11 بر صفر مارسل استرکوبورگ از هلند را شکست داد. وی در دور بعد مقابل باکوری گوگولی از گرجستان با نتیجه 9 بر صفر (ضربه فنی) پیروز شد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. گرایی در این مرحله ایسرالمبرت کاریون از اسپانیا را با نتیجه 8 بر صفر مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. گرایی در این مرحله با نتیجه 9 بر صفر ولادمیر یاکوولیف از اوکراین را شکست داد و راهی ملاقات فینال شد. در همین وزن امین کاویانی نژاد در دور نخست با نتیجه 6 بر صفر دمیترو پیشکوف دارنده مدال برنز بازی های اروپایی از اوکراین را مغلوب کرد. وی در دور دوم مقابل استویان کوباتوف از بلغارستان با نتیجه 2 بر 1 به پیروزی رسید و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. کاویانی نژاد در این مرحله با نتیجه 9 بر صفراریک نیکوقوسیان از فرانسه را از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله کایراتبک توگولبایف از قرقیزستان را با نتیجه یک بر یک مغلوب کرد و حریف گرایی در ملاقات فینال شد.

در وزن 87 کیلوگرم رامین طاهری پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 5 بر یک از سد روسلان ماحومدوف از از اوکراین گذشت وی در دور سوم و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل ایهان یاراشوویچ از بلاروس با نتیجه 3 بر 2 به پیروزی دست یافت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. طاهری در این مرحله مقابل لاشا گوبادزه قهرمان دنیا از گرجستان با نتیجه 13 بر یک (ضربه فنی) مغلوب شد و راهی ملاقات رده بندی شد. برنده کشتی میان آساکولوف از ازبکستان و آندریوویچ از اوکراین حریف طاهری در ملاقات رده بندی خواهد بود.

در وزن 130 کیلوگرم امین میرزازاده پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه 8 بر صفر میخایلو ویشنیوتسکی از اوکراین را مغلوب کرد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه 4 بر صفر رومان کیم دارنده مدال برنز آسیا از قرقیزستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. میرزازاده در این مرحله با نتیجه نزدیک یک بر یک مغلوب زویادی پاتاریدزه قهرمان زیر 23 سال دنیا از گرجستان شد و به ملاقات رده بندی رفت. برنده مبارزه میان کوالنکو از اوکراین و اوواساپیان از ارمنستان حریف نماینده کشورمان در ملاقات رده بندی خواهد بود.

پریها: پریها، اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و تفریحی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 16740

به "دورخیز کشتی گیران ایران برای سه طلا و دو برنز اوزان دوم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دورخیز کشتی گیران ایران برای سه طلا و دو برنز اوزان دوم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید