دولت زیرساخت های جابه جایی منازل منطقه ها پرخطر اهواز را تامین کند

به گزارش دَبی بلاگ، خبرنگاران/خوزستان عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی خواهان یاری دولت برای ایجاد زیرساخت های لازم به منظور جابه جایی منازل منطقه ها پهنه پرخطر اهواز شد.

دولت زیرساخت های جابه جایی منازل منطقه ها پرخطر اهواز را تامین کند

مجتبی یوسفی در نشست شورای اجتماعی خوزستان که امروز (25 دی ماه) با حضور اعضای کمیسیون مجلس شورای اسلامی در اهواز برگزار گردید، اظهار کرد: 40 هزار نفر بازنشسته شریف تامین اجتماعی وجود دارد که برای اعطای وام 7 میلیونی به آن ها، 280 میلیارد تومان منابع احتیاج است تا بدون ضامن به آن ها اعطا گردد اما متاسفانه با وجود تعهدی که داده شد، نه تنها هیچ اتفاقی نیفتاد بلکه بدتر هم شد و وام های قطره چکانی که قبلا داده می شد نیز یک ماه است که پرداخت نمی گردد.

به گزارش خبرنگاران، وی با اشاره به شرایط منطقه ها حاشیه ای ادامه داد: کمیته امداد امام(ره) برای اشتغال در منطقه ها حاشیه ای با نگاه محرومیت زدایی، در حال کوشش است.

نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تصمیم گیری ها برای جابه جایی منازل منطقه ها در معرض خطر ریزش کوه در اهواز گفت: ساخت یک هزار و 860 واحد در منطقه سپیدار اهواز برای ساکنین منطقه پرخطر منبع آب شروع شده است. متاسفانه در سال های 84 و 96 در پهنه پر خطر این منطقه ها کوه ریزش کرد و تعدادی از شهروندان جان خود را از دست دادند.

وی اضافه کرد: برای ساخت این واحدها از دولت حتی یک ریال نگرفتیم و سرمایه گذار داریم اما زیرساخت آب و فاضلاب و دیگر زیرساخت ها را ندارد که برای زیرساخت ها از دولت یاری می خواهیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 تیر 1401 بروزرسانی: 10 تیر 1401 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 25385

به "دولت زیرساخت های جابه جایی منازل منطقه ها پرخطر اهواز را تامین کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دولت زیرساخت های جابه جایی منازل منطقه ها پرخطر اهواز را تامین کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید