زمان پخش مسابقات لیگ ملت های والیبال تعیین شد، تماشای والیبال2019

به گزارش دَبی بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ لیگ جهانی والیبال با نام جدید لیگ ملت های والیبال 2019 با حضور 16 تیم در سطح یک برگزار می گردد و بازی والیبالیست های ایران در قابِ ویژه برنامه والیبال 2019 به تهیه کنندگی بهزاد کاویانی بر روی آنتن شبکه سه سیما می رود.

زمان پخش مسابقات لیگ ملت های والیبال تعیین شد، تماشای والیبال2019

بهزاد کاویانی تهیه نماینده ویژه برنامه والیبال 2019 با بیان اینکه ویژه برنامه سال جاری متفاوت تر از سال های گذشته پوشش داده خواهد شد، گفت: پخش آیتم های مختلف و جذاب متناسب با زمان، گرافیک و معرفی کشورهای حاضر در رقابت های لیگ به تصویر کشیده خواهد شد و با حضور کارشناسان، تحلیل فنی مسابقات به صورت تخصصی در هر بازی انجام می گردد. ضمن اینکه ما تمامی بازی های دلاورمردان کشورمان را به صورت زنده از شبکه سه سیما پخش خواهیم کرد، ضمن اینکه پوشش تمامی مسابقات در کنداکتور شبکه تعیین شده است. پخش و پوشش سایر مسابقات لیگ ملت های والیبال نیز از شبکه ورزش سیما خواهد بود.

وی درباره پخش مسابقات با کیفیت بسیار بالا در این ویژه برنامه ادامه داد: ویژه برنامه والیبال 2019 طی هفت سال گذشته به عنوان بهترین پوشش دهنده پخش زنده مسابقات معرفی شده و امیدواریم سال جاری نیز باهدف رضایت هر چه بیشتر هموطنان عزیزمان بهترین پوشش رسانه ای این مسابقات را ارائه دهیم. البته 150 نفر مستقیم و 250 نفر غیرمستقیم این برنامه را در سه استودیوی تهران، ارومیه و اردبیل از شروع تا خاتمه مسابقات همراهی می نمایند و امیدواریم مجموع این کوشش ها با رضایت مخاطبان گرامی همراه باشد. ضمن اینکه با توجه به اینکه در هفته های سوم و چهارم مسابقات، در شهرهای ارومیه و اردبیل میزبان بازی ها خواهیم بود، تمامی آیتم های ویژه دو شهر میزبان از پیش ساخته شده و آماده پخش حین برگزاری مسابقات است.

لیگ ملت های والیبال FIVB با حضور 16 تیم از کشورهای؛ آرژانتین، استرالیا، برزیل، بلغارستان، کانادا، چین، فرانسه، آلمان، ایران، ایتالیا، ژاپن و لهستان، پرتغال، روسیه، صربستان و آمریکا از دهم خرداد به مدت پنج هفته تا نهم تیر برگزار می گردد و بازی های تیم ملی والیبال ایران در قالب ویژه برنامه والیبال 2019 از شبکه سه سیما و سایر بازی ها نیز از شبکه ورزش سیما زنده برای علاقه مندان رشته والیبال بر روی آنتن می رود

زمان پخش رقابت ها، کشور میزبان و محل برگزاری مسابقات به توضیح زیر است:

شهر توکیو ژاپن (استادیوم ماساشینوفورست)

آدینه 17 خرداد - ساعت 11:10 - ایران - برزیل

شنبه 18 خرداد - ساعت 10:40 - ایران - آرژانتین

یکشنبه 19 خرداد - ساعت 14:10 - ایران - ژاپن

شهر ارومیه (سالن غدیر)

آدینه 24 خرداد- ساعت 18:30 - ایران - کانادا

شنبه 25 خرداد - ساعت 18:30 - ایران - لهستان

یکشنبه 26 خرداد - ساعت 18:30 - ایران - روسیه

شهر اردبیل (استادیوم رضا زاده)

آدینه 31 خرداد - ساعت 18:30 - ایران - پرتغال

شنبه 1 تیر- ساعت 18:30 - ایران - استرالیا

یکشنبه 2 تیر - ساعت 18:30 - ایران - فرانسه

شهر پلوودیف بلغارستان (کولودروما)

آدینه 7 تیر - ساعت 18:30 - ایران - صربستان

شنبه 8 تیر - ساعت 22:10 - ایران - بلغارستان

یکشنبه 9 تیر - ساعت 18:30 - ایران - آمریکا

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 1250

به "زمان پخش مسابقات لیگ ملت های والیبال تعیین شد، تماشای والیبال2019" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان پخش مسابقات لیگ ملت های والیبال تعیین شد، تماشای والیبال2019"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید