زنجان از پذیرش مسافران نوروزی معذور است

به گزارش دَبی بلاگ، خبرنگاران/زنجان استاندار زنجان گفت: در راستای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا و سلامت مردم استان، نوروز سال جاری زنجان پذیرای مسافری نخواهد بود.

زنجان از پذیرش مسافران نوروزی معذور است

لذت بخشترین تجربه سفر را با دور زمین تجربه کنید. برای یافتن تورهای لحظه آخری، برنامه سفرهای مقرون به صرفه و دریافت راهنمایی از مسافران قدیمی با ما همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان، فتح الله حقیقی روز گذشته (19 اسفند) در سومین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر که با حضور روسای کمیته های دوازده گانه و فرمانداران شهرستان ها به صورت ویدئوکنفرانس برگزار گردید، با تاکید بر پذیرش نشدن مسافر در استان زنجان تا زمان از بین رفتن این بیماری، اظهار کرد: امکانات هر استان محدود است و زنجان برای اضافه نمودن به شمار تخت های خود از بضاعت خیرین بهره برده و سایر استان ها نیز در شرایط زنجان هستند؛ به همین دلیل این استان از پذیرش مسافر تا زمان از بین رفتن بیماری، معذور است.

وی از مردم زنجان درخواست کرد که از دعوت مهمان از استان های دیگر خودداری نمایند و از اقوام خود بخواهند به زنجان سفر ننمایند، حتی کسانی که تنها بخشی از سال را در زنجان زندگی می نمایند نیز از سفر به زنجان بپرهیزند.

استاندار زنجان توضیح داد: برای آرامش خودتان از سفر بپرهیزید؛ چراکه کلیه تاسیسات گردشگری و اماکن اقامتی و تاریخی استان زنجان از ارائه هرگونه خدمات معذورند.

این مسئول با تاکید بر اینکه پلیس استان مانع ورود خودروهای غیربومی به زنجان می گردد، اعلام کرد: از فرمانداران شهرستان های زنجان می خواهیم بر این امر اهتمام ورزند.

حقیقی از مردم زنجان خواست به سه موضوع غلبه بر ترس، دوری از شایعات و رعایت اصول بهداشتی توجه ویژه داشته باشند، اعلام کرد: بهتر است به جای ترس قوانین بهداشتی را رعایت کنیم، در این راستا اقداماتی در سطح استان صورت گرفته است.

نماینده عالی دولت در استان زنجان، خبر از سه برابر شدن خط فراوری الکل در استان داد و اضافه نمود: در حال حاضر دو برابر قبل الکل در استان فراوری می گردد که به زودی این میزان به سه برابر افزایش می یابد.

این مسئول، از افزایش فراوری وایتکس و ژل های ضدعفونی در استان اطلاع داد و ادامه داد: تامین نیازهای بخش درمان ضرورت دارد و علاوه بر عرضه برای مصارف مردم، مقداری از فراوریات نیز ذخیره می گردد.

وی در مورد فراوری ماسک در استان، اعلام کرد: روزانه 50 هزار ماسک در استان زنجان فراوری می گردد. باید این موضوع را مدنظر داشته باشیم که به گفته متخصصان دو گروه باید از ماسک استفاده نمایند. مبتلایان به کووید - 19 و افرادی که با آن ها سر و کار دارند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 6388

به "زنجان از پذیرش مسافران نوروزی معذور است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زنجان از پذیرش مسافران نوروزی معذور است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید