سلفی مرگبار دختر جوان بر فراز صخره بلند

به گزارش دَبی بلاگ، دختر جوانی که بر فراز یک صخره بلند سرگرم دریافت عکس سلفی بود بر اثر از دست دادن تعادلش و سقوط از ارتفاع، جان باخت.

سلفی مرگبار دختر جوان بر فراز صخره بلند

به گزارش خبرنگار، زن جوانی که قصد دریافت عکس سلفی بر فراز صخره ای بلند در اطراف شهر سیدنی استرالیا را داشت بر اثر سقوط جانش را از دست داد. قربانی 27 ساله که هویتش هنوز اعلام نشده پس از سقوط از ارتفاع 30 فوتی (حدود 10 متر) جان باخت. مکانی که این حادثه رخ داد به علت داشتن منظره رو به دریا یکی از بهترین مکان ها برای دریافت عکس به شمار می رود. با این حال مسئولان محلی با نصب تابلو هایی در خصوص سقوط از ارتفاع هنگام تهیه عکس به گردشگران هشدار داده بودند.

فرود مرگبار بیمار سرطانی روی سر همراه یک بیمار! +تصاویر

این اتفاق در ساعت 10.30 صبح روز شنبه رخ داد. پس از این حادثه یک هلی کوپتر امداد برای بازگرداندن جسد قربانی به بالای صخره به محل اعزام شد. در ویدئویی که منتشر شده است یکی از پرسنل امداد در حال اجرا عملیات نجات یا CPR برای نجات احتمالی زن جوان دیده می گردد. لحظاتی بعد و پس از قطعی شدن مرگ این زن او توسط هلی کوپتر به بالای صخره منتقل شد.

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

در حالی که گمان می رفت قربانی دست به خودکشی زده باشد عده ای از شاهدان عینی به پلیس گفتند که او هنگام دریافت عکس سلفی به پایین صخره سقوط نموده است. تحقیقات پلیس استرالیا در خصوص این حادثه ادامه دارد.

pariha.com: پریها: اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 2237

به "سلفی مرگبار دختر جوان بر فراز صخره بلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سلفی مرگبار دختر جوان بر فراز صخره بلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید