شرکت اوپو از دوربین مجهز به زوم اپتیکال 10 برابری رونمایی کرد

به گزارش دَبی بلاگ، ساعاتی قبل شرکت اوپو از دوربین مجهز به زوم اپتیکال 10 برابری پرده برداری کرد. تکنولوژی به کار رفته برای این دوربین، مشابه مدل اولیه دوربینی است که دو سال قبل در نمایشگاه MWC رونمایی شد و از زوم اپتیکال 5 برابری بهره می برد. برای ارائه این مقدار زوم، از منشورهای پریسکوپی استفاده شده است.

شرکت اوپو از دوربین مجهز به زوم اپتیکال 10 برابری رونمایی کرد

در نهایت، این دوربین از سه لنز با فاصله کانونی ثابت بهره می برد و علی رغم ادعای شرکت اوپو، به احتمال زیاد در بالاترین حد زوم شاهد افت نسبی کیفیت خواهیم بود ولی این افت چندان قابل احساس و مشهود نخواهد بود. این دوربین از سیستم لرزشگیر اپتیکال دوگانه هم بهره می برد ولی اوپو هنوز در رابطه با دیافراگم این دوربین اظهارنظر نکرده که معمولا مشکل اصلی چنین دوربین هایی محسوب می گردد. مدل های ساخته شده این تکنولوژی در ماه آینده در نمایشگاه MWC نمایش داده می گردد و اوپو وعده داده در امسال این تکنولوژی را در اختیار دیگر سازندگان قرار می دهد.

اوپو همچنین از حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر جدیدی رونمایی کرد که 15 برابر بزرگ تر از وسعت حسگرهای فعلی است. ویوو برای گوشی مفهومی Apex از تکنولوژی مشابهی استفاده کرد ولی این تکنولوژی به مدل نهایی یعنی Nex راه پیدا نکرد. در رابطه با این تکنولوژی هم تا انتهای سال میلادی جاری می توانیم انتظار معرفی گوشی های مجهز به آن را داشته باشیم.

منبع: GSM Arena

دو …

pariha.com: پریها: اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 177

به "شرکت اوپو از دوربین مجهز به زوم اپتیکال 10 برابری رونمایی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرکت اوپو از دوربین مجهز به زوم اپتیکال 10 برابری رونمایی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید