شهردار آنتالیا: اگر نمی دانستم که در تهران قرار دارم، تصور می کردم در آمریکا هستم

به گزارش دَبی بلاگ، شهردار آنتالیا تهران را شهری بسیار زیبا مطرح نمود و گفت: چهار سال قبل به تهران سفر کرده ام و حالا باور نمی کنم که تهران به این حد دچار تغییر و تحول شده است، اگر نمی دانستم که در شهر تهران قرار دارم، تصور می کردم که در کانادا یا آمریکا هستم .

شهردار آنتالیا: اگر نمی دانستم که در تهران قرار دارم، تصور می کردم در آمریکا هستم

ابراهیم راوریم در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی خبرنگاران، در حاشیه بازدید از خطوط حمل و نقل پایتخت با بیان اینکه مسئولان شهری تهران برای این شهر برنامه ریزی خوبی داشته اند به گونه ای که از سال 2011 تاکنون تغییرات شگرفی در حوزه ساخت و سازهای زیربنایی به مانند پل ها و توسعه فضای سبز اجرا شده، اظهار کرد: تهران شهر بسیار زیبایی است که باید برای جذب گردشگر در آن تلاش بیشتری صورت گیرد.

شهردار آنتالیا با بیان اینکه برای پیشرفت شهرش 30 سال برنامه ریزی شده است، اذعان کرد: در حال حاضر آنتالیا از لحاظ جذب توریست در خاورمیانه دارای رتبه اول است، اما دقت داشته باشید 30 سال برنامه ریزی برای آن اجرا شده و جذب توریست تنها هتل سازی نیست.

وی با بیان اینکه تهران جاذبه های تاریخی بی شماری دارد، گفت: بنده بشخصه عاشق موزه های تاریخی تهران و کاخ گلستان هستم و بیشتر وقت خود را صرف بازدید از آنها خواهم کرد و مطمئن باشید گردشگران دیگر نیز از جاذبه های تاریخی تهران لذت خواهند برد.

شهردار آنتالیا با تأکید بر احیای جاده ابریشم گفت: ایران جاده ابریشم دارد و با احیای آن می تواند گامی مؤثر در راستای جذب توریست بردارد.

راوریم تهران را شهری پاکیزه و سرسبز دانست و اضافه کرد: برای بازدید تهران باید سه هفته زمان گذاشت، چرا که معتقدم حداقل بازدید از دربند سه روز طول خواهد کشید.

منبع: تسنیم
انتشار: 6 آبان 1398 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 2763

به "شهردار آنتالیا: اگر نمی دانستم که در تهران قرار دارم، تصور می کردم در آمریکا هستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهردار آنتالیا: اگر نمی دانستم که در تهران قرار دارم، تصور می کردم در آمریکا هستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید