صعود موسوی به یک هشتم مسابقات جهانی ، رضایی حذف شد

به گزارش دَبی بلاگ، در ادامه رقابت های بوکس قهرمانی دنیا، شاهین موسوی راهی مرحله یک هشتم شد و اشکان رضایی از دور رقابت ها کنار رفت.

صعود موسوی به یک هشتم مسابقات جهانی ، رضایی حذف شد

به گزارش خبرنگاران، در ادامه رقابت های بوکس قهرمانی دنیا 2021 صربستان، در مبارزات امشب (شنبه) 8 آبان 1400 دو بوکسور دیگر ایران به روی رینگ رفتند که در خاتمه، اشکان رضایی از دور رقابت ها حذف شد ولی شاهین موسوی با رجحان برابر حریف خود، راهی مرحله یک هشتم نهایی شد.

به این ترتیب ابتدا اشکان رضایی در وزن 63 کیلوگرم برابر ریس لینچ از اسکاتلند به روی رینگ رفت که با قبول شکست در این ملاقات، از دور رقابت ها کنار رفت. رضایی در مبارزه نخست خود پیروز به شکست نماینده لیتوانی شده بود.

سومین نماینده ایران در مبارزات امروز سید شاهین موسوی بوکسور وزن 75 کیلوگرم تیم ملی بود. او در دومین مبارزه خود مقابل آمستردم از گویانا نهاده شد که در راند دوم با ضربات سنگین خود باعث پارگی ابروی حریف شد. نهایتا با رای داور وسط، بازی در همان راند دوم به اتمام رسیده و موسوی برنده مبارزه شد.

موسوی که پیش از این مقابل مشتزن باتجربه قرقیزستانی به پیروزی رسیده بود، در مرحله یک هشتم نهایی با کوین شومن از آلمان مبارزه خواهد نمود.

امروز پیش از این مبارزات نیز میثم قشلاقی نایب قهرمان آسیا، در نخستین مبارزه خود به مصاف چیا چونگ از چین تایپه رفت و در کمتر از یک دقیقه با ضربات سنگین خود، حریف را دو مرتبه ناک دان کرد تا داور رای به اتمام بازی داده و نماینده ایران برنده گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 آذر 1400 بروزرسانی: 6 آذر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 21512

به "صعود موسوی به یک هشتم مسابقات جهانی ، رضایی حذف شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صعود موسوی به یک هشتم مسابقات جهانی ، رضایی حذف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید