عملیات بازگشت پرسپولیس به لیگ قهرمانان آسیا، وقتی سپاهان چاره ای جز پیروزی ندارد

به گزارش دَبی بلاگ، پرسپولیس برای بازگشت به لیگ قهرمانان آسیا ملاقات مهمی با التعاون دارد و سپاهان هم ناچار به پیروزی مقابل النصر است.

عملیات بازگشت پرسپولیس به لیگ قهرمانان آسیا، وقتی سپاهان چاره ای جز پیروزی ندارد

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری خبرنگاران، رقابت های لیگ قهرمانان آسیا 2020 امروز با برگزاری 4 ملاقات در منطقه غرب قاره کهن در دو استادیوم قطر پیگیری می گردد و دو نماینده کشورمان به مصاف حریفان عربستانی خواهند رفت. پرسپولیس با التعاون و سپاهان با النصر عربستان مسابقه خواهند داد.

پرسپولیس: سرخ پوشان ایران در قامت قهرمان 4 دوره اخیر لیگ برتر نتوانسته اند در دو بازی ابتدایی بیش از یک امتیاز کسب نمایند؛ اما به قطر آمده اند تا جبران مافات نمایند. آن ها با جدایی علیرضا بیرانوند، مهدی ترابی و علی علیپور روبرو شدند؛ اما 7 بازیکن جذب نموده اند که می توان روی نفراتی چون حامد لک، سعید آقایی، احسان پهلوان و عیسی آل کثیر حساب باز کرد. آنچه قطعی است، مسئولیت پرسپولیس برای کسب پیروزی در این مسابقه است تا بتواند به جدول بازگردد.

التعاون: نماینده سعودی ها با 6 امتیاز به ملاقات پرسپولیس می آید. این تیم در ازسرگیری رقابت های لیگ برتر عربستان 7 شکست متوالی را در 8 بازی متحمل شد و خوش اقبال بود که در دور رفت آن قدر امتیاز اندوخته داشت که سقوط نکرد. باخت های متوالی در لیگ باعث اخراج ویتور کامپلوس، سرمربی پرتغالی شد و عبدالله العسیری جانشین وی شد. این مربی در تنها ملاقاتی که راهنمایی التعاون را در لیگ عربستان بر عهده داشت به پیروزی رسید و باید دید توانایی آن را خواهد داشت تا مقابل قهرمان ایران با تیمش نتیجه بگیرد یا اینکه ناکامی های التعاون از لیگ برتر عربستان به لیگ قهرمانان آسیا انتقال می یابد.

در دیگر ملاقات این گروه C الدحیل با شارجه امارات بازی خواهد نمود. ملاقاتهای این گروه در استادیوم شهر آموزش قطر برگزار می گردد.

سپاهان: طلایی پوشان ایران سه امتیاز اندوخته اند؛ اما برای آنکه جهت صعودشان هموار گردد باید برابر حریف سعودی برنده شوند. پس از رفتن امیر قلعه نویی، مدیران سپاهان محرم نویدکیا را جانشین او کردند و این مربی جوان و کم تجربه کاری سخت برای رساندن تیمش به مرحله بعدی پیش رو دارد. نماینده اصفهانی ایران در رده سوم گروه ایستاده و برای آنکه شرایط مناسبی پیدا کند ناچار به کسب پیروزی برابر النصر است تا در جدول صندلی مناسب تری کسب کند.

النصر: زرد و آبی پوشان عربستان رقیب جدی الهلال در لیگ برتر کشورشان بودند و با شکست این تیم قهرمانی اش را به تأخیر انداختند. آن ها نایب قهرمان عربستان محسوب می شوند و با 4 امتیاز و به خاطر تفاضل گل کمتر پس از السد قطر در رتبه دوم ایستاده اند. نماینده سعودی ها ترکیبی از بازیکنانی گرانقیمت را در ترکیب دارد و براد جونز، گلر استرالیایی، مایکون، مدافع ملی پوش سابق برزیل، پیتی مارتینز، هافبک آرژانتینی و عبدالرزاق حمدالله، مهاجم ملی پوش مراکشی لژیونرهای آماده این تیم هستند.

دیگر ملاقات گروه D را السد قطر با العین امارات برگزار می نماید. ملاقاتهای این گروه در استادیوم جاسم بن حمد برگزار خواهد شد.

4048/پ

bestcanadatours.com: https://bestcanadatours.com، تور ارزان کانادا، ویزای تضمینی مولتی کانادا، ویزای مولتی 5 ساله کانادا

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 11881

به "عملیات بازگشت پرسپولیس به لیگ قهرمانان آسیا، وقتی سپاهان چاره ای جز پیروزی ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عملیات بازگشت پرسپولیس به لیگ قهرمانان آسیا، وقتی سپاهان چاره ای جز پیروزی ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید