غلامی: داوری مسابقه با کویت سوگیری داشت

به گزارش دَبی بلاگ، سرمربی تیم واترپلو جوانان گفت: عملکرد تیم ملی در مسابقات قهرمانی دنیا خوب بود و داوری در رقابت برابر کویت سوگیری داشت.

غلامی: داوری مسابقه با کویت سوگیری داشت

مجید غلامی درخصوص عملکرد شاگردانش در رقابت های قهرمانی جوانان دنیا به خبرنگار خبرنگاران گفت: عملکرد تیم بد نبود، کویت میزبان مسابقات را با نتیجه خوبی شکست دادیم، با ایتالیا که از شان سهای قهرمانی این دوره است بازی قابل قبولی ارائه دادیم و نتیجه 16 بر 4 نتیجه بدی نبود.

وی درباره نتیجه تیم ملی برابر آمریکا گفت: تیم ملی در مسابقه مقابل آمریکا چون اولین بازی ملی پوشان با یک تیم قدرتمند بود کمی دچار استرس مسابقات دنیای شد و زدن چهارگل هم به این تیم بزرگ در نوع خودش حائز اهمیت بود.

سرمربی تیم واترپلو جوانان اعلام نمود: تیم ملی با تیم قدرتمند مونته نگرو که نایب قهرمان اروپا است بازی دارد و اگر بتوانیم بازی شایسته ای ارائه بدیم باید منتظر بازی های پس از گروهی باشیم که امیدوارم بازی های بهتری را از شاگردانم ببینیم.

وی درباره قضاوت مسابقه برابر کویت گفت: داوری بازی با میزبان کویت خیلی سوگیری به سمت میزبان مسابقات داشت و از آنجایی که این تیم را شکست دادیم اعتراضی نکردیم.

pariha.com: پریها: اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 4585

به "غلامی: داوری مسابقه با کویت سوگیری داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غلامی: داوری مسابقه با کویت سوگیری داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید