فرشاد عربی: کارمان در جام جهانی سخت است

به گزارش دَبی بلاگ، تالوکار خوزستانی تیم ملی ووشو ایران می گوید باتوجه به این که فدراسیون تشخیص داد برای مسابقات جام جهانی اردوی آماده سازی برگزار نشود، در حال حاضر به صورت شخصی تمرین می کنیم.

فرشاد عربی: کارمان در جام جهانی سخت است

فرشاد عربی یکی از دو ملی پوش اعزامی به این رقابت ها، در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: در این رقابت ها ورزشکارانی حضور دارند که در پیکارهای جهانی 2015 اندونزی پیروز شدند در هر یک از فرم ها عناوین اول تا هشتم را کسب نمایند که با توجه به اینکه من و رضا خلف زاده در مسابقات اندونزی در بین این هشت نفر بودیم، تنها کسانی هستیم که در قالب تیمملی به مسابقات اعزام می شویم و می توان گفت تیمملی در بخش مردان با ترکیب صد درصد خوزستانی به مسابقات می رود.

وی با اشاره به اینکه بدون برگزاری اردو به این مسابقات اعزام می شوند، گفت: در حال حاضر خودمان به صورت شخصی تمرین می کنیم، چرا که فدراسیون تشخیص داد با توجه به اینکه چندی پیش در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت پیدا کردیم و قبل از آن مسابقات، در اردویی سه ماهه زیر نظر مربی چینی حضور داشتیم، بازیکنان از تیم های باشگاهی جدا نشوند و اردویی برای آن ها برگزار نگردد. البته این موضوع برای ورزشکاران بخش ساندا نیز صدق می نماید و آن ها نیز بدون اردو به چین رفتند و اتفاقا نایب قهرمان هم شدند.

تالوکار خوزستانی تیمملی ووشو ایران در پاسخ به این سوال که حضور در مسابقات بدون برگزاری اردو، باعث افت عملکرد تیم نخواهد شد؟ بیان نمود: مسلم است که در هر رشته ای وجود تمرین گروهی زیر نظر مربی تاثیرات بسیار مثبتی دارد و این یک جهان تفاوت دارد نسبت به زمانی که تیمی بدون اردو پا به مسابقات بگذارد. به هر حال و با توجه به شرایط کنونی، ما کار خودمان را دنبال می کنیم و خیلی به این مسایل توجه نداریم.

وی در مورد شانس پیروزیت تیم ایران در مسابقات، اعلام کرد: برای اولین بار است که جام جهانی تالو برگزار می گردد و پیش از این، هفت دوره مسابقات جام جهانی در بخش ساندا برگزار شده بود. طبعاً در این رقابت ها نفرات برتر جهان حضور دارند و کار بسیار سخت است.

عربی اضافه نمود: در این رقابت ها من در سه فرم اجرا خواهم داشت که در بین حریفانم هم آمریکایی و اروپایی حضور دارند و هم حریفان قدر آسیایی؛ ضمن این که حریفان اصلی ام از کشورهای چین، ماکائو و مالزی هستند. خوشبختانه تمرینات خوبی داشته ام و امیدوارم همراه با اجراهای خوب، نتایج خوبی نیز بگیرم.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 3982

به "فرشاد عربی: کارمان در جام جهانی سخت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرشاد عربی: کارمان در جام جهانی سخت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید