فن خال: سولسشر اتوبوس را درست جلوی دخه آ پارک می کند

به گزارش دَبی بلاگ، تهران- خبرنگاران- لوئیس فن خال سرمربی اسبق منچستریونایتد بار دیگر با انتقاد از اوله گانر سولسشر گفت: سولسشر اتوبوس را دقیقا جلوی داوید دخه آ پارک می کند.

فن خال: سولسشر اتوبوس را درست جلوی دخه آ پارک می کند

به گزارش خبرنگاران، شبکه بی این اسپورتس روز دوشنبه نوشت: سرمربی نروژی یونایتد ماه گذشته و بدنبال ایجاد تحولی محسوس در روند نتیجه گیری شیاطین سرخ با قراردادی سه ساله مورد لطف مدیران باشگاه قرار گرفت این در حالی است که این تیم بار دیگر دچار بحران شده است.

یونایتدها که هم اکنون با 2 امتیاز اختلاف برای قرار دریافت در جمع چهار تیم اول در رتبه ششم جدول رده بندی لیگ برتر جزیره جای دارند، جدا از شکست 4 بر صفر در مجموع 2 بازی رفت و برگشت مقابل بارسلونا در مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان اروپا، در 2 بازی از هفت بازی اخیر خود در تمام رقابت ها متحمل شکست شده اند.

در این بین، فن خال که در ابتدای جانشینی سولسشر به جای خوزه مورینیو در ماه دسامبر، به شدت آن را زیر سوال برده بود، معتقد است تاکتیک غالب سوگولیِ باشگاه، دفاعی است.

وی در این خصوص گفت: تاثیرات اوله در ابتدای کار محرز بود چرا که زمانی هدایت یونایتد به او سپرده شد که آنها در رتبه نهم بودند و تیم هیچ چیزی برای عرضه نداشت.

فن خال ادامه داد: همانطور که گفته بودم یونایتد در آن روزها ضد فوتبال بازی می کرد اما تصور نمی کنم سولسشر هم از پارک کردن اتوبوس هراسی داشته باشد؛ او بیشتر از آنچه فکرش را بکنید تدافعی بازی می کند.

فن خال اضافه نمود: بازی های یونایتد را پیگیری می کنم و اوله مقابل آرسنال اتوبوس پارک کرد؛ او مقابل تاتنهام هم همین کار را انجام داد و در برهه ای نیز در برابر پاری سن ژرمن و بارسلونا هم در لیگ قهرمانان به این تاکتیک روی آورد. در واقع او مقابل تمام تیم های بزرگ اینطور بازی می کند و تاکید بیشتر از بازی هجومی یا مالکانه بر بازی تدافعی است؛ من این سبک بازی را دقیقا اتوبوس پارک کردن می خوانم. این در حالی است که اوله این کار را خارج از محوطه جریمه هم انجام نمی دهد بلکه دقیقا اتوبوسش را جلوی دخه آ پارک می کند.

فن خال که پس از فتح جام حذفی انگلیس در سال 2016 از سمت خود در اولدترافورد برکنار شد، تاکید کرد: زمانی که یونایتد به این سبک بازی می کند از سیستم 4 - 4 - 2 بهره می برد و به ضد حملات مارکوس رشفورد و روملو لوکاکو دلخوش است. آنها روی سرعت این 2 مهره سرمایه گذاری می کنند چرا که سرعت رشفورد باروکردنی نیست اما اگر شیاطین سرخ بخواهند به قدرت برتر اروپا و البته انگلیس تبدیل شوند، باید سبک بازی خود را تغییر دهند.

وی در پایان شرح داد: مشکل یک سرمربی خارجی تفاوت فرهنگ فوتبال انگلیس با آلمان یا اسپانیا است؛ در این کشورها شما در تمرینات روی تاکتیک ها کار می کنید اما در انگلیس همه چیز در مسابقات اتفاق می افتد. به عبارت دیگر در انگلیس تیم ها با بازی های زیاد آماده تر شده و قوی تر می شوند و این فرهنگی است که به سادگی تغییر پذیر نیست. من به سهم خودم خواستم این کار را انجام دهم اما خیلی سخت بود.

ورزشی**3991**1067**

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: ایرنا
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 852

به "فن خال: سولسشر اتوبوس را درست جلوی دخه آ پارک می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فن خال: سولسشر اتوبوس را درست جلوی دخه آ پارک می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید