فوتسال قهرمانی زیر 20 سال آسیا، سرمربی هنگ کنگ: یک معجزه ما را به مرحله بعد می رساند

به گزارش دَبی بلاگ، سرمربی تیم فوتسال زیر 20 سال هنگ کنگ گفت: با توجه به نتیجه دیدار مقابل ایران یک معجزه ما را به مرحله بعد می رساند.

فوتسال قهرمانی زیر 20 سال آسیا، سرمربی هنگ کنگ: یک معجزه ما را به مرحله بعد می رساند

به گزارش خبرنگاران از تبریز، چان فی تات پس از شکست 7 بر 3 هنگ کنگ مقابل ایران، در جمع خبرنگاران گفت: ما به قدرت ایران مطلع بودیم، چون بازی های این تیم را بررسی نموده بودیم و می دانستیم که بازی سختی داریم. در دقایق ابتدایی بازیکنا ن مان به خاطر جو سالن تمرکزشان را از دست دادند و گل خوردند.

وی اضافه کرد: می دانستیم ایران تیم خوبی دارد، اما در نیمه دوم متمرکزتر بودیم و فقط بر روی اشتباه خودمان گل خوردیم. در نیمه دوم گل خوردیم، اما بازی دو نیمه متفاوت داشت.

سرمربی تیم فوتسال زیر 20 سال هنگ کنگ راجع به شانس صعود تیمش از مرحله گروهی، یادآور شد: ما باور داریم که می توانیم صعود کنیم. کار اصلی ما فردا و مقابل افغانستان است. یک معجزه می تواند ما را به مرحله بعد برساند.

چان فی تات در پاسخ به این سوال که چه انتظاری از بازیکنان تیم تان دارید؟، گفت: پیش از این هم می دانستیم که دو بازی متفاوت داریم و خودمان را آماده کردیم. می دانیم که سبک بازی ایران و افغانستان متفاوت است و امیدوارم بچه های مان فردا هم مثل دیدار مقابل ایران کار نمایند، چون اگر این طور باشد می توانیم به خواسته مان برسیم.

ش

pariha.com: پریها: اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 1336

به "فوتسال قهرمانی زیر 20 سال آسیا، سرمربی هنگ کنگ: یک معجزه ما را به مرحله بعد می رساند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتسال قهرمانی زیر 20 سال آسیا، سرمربی هنگ کنگ: یک معجزه ما را به مرحله بعد می رساند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید