قرارداد قلعه نویی چند میلیارد تومان است؟

به گزارش دَبی بلاگ، گل گهر سیرجان یکی از تیم های متمول لیگ برتر به حساب می آید که خوش حساب هم هست. شاید همین مسأله هم باعث شد فصل گذشته مربیان زیادی به دنبال کار کردن در این تیم باشند؛ مثلاً مهدی تارتار با وجود اینکه 50 درصد از مبلغ قرارداد خود را پیش از آغاز فصل از نفت مسجدسلیمان گرفته بود، در هفته های هفتم، هشتم لیگ نوزدهم تصمیم به فسخ یک طرفه قراردادش گرفت تا به سیرجان برود. البته مسئولان کارخانه گل گهر مانع شدند، اما به جز تارتار مربیان دیگری هم دوست داشتند به سیرجان بروند که در نهایت این شانس به مجید جلالی رسید.

قرارداد قلعه نویی چند میلیارد تومان است؟

جلالی در همان ابتدای کار چند بازیکن جذب کرد تا تجربه تیمش را بالا ببرد. در نهایت هم پیروز شد این تیم را در لیگ برتر نگه دارد. با این اتفاق به نظر می رسید گل گهر سیرجان کارش را با جلالی ادامه دهد، اما یکسری اختلاف نظر ها مانع شد تا این باشگاه به سراغ گزینه های دیگر برود. در نهایت هم خیلی زود توافق با امیر قلعه نویی، سرمربی فصل قبل سپاهان صورت گرفت و قرارداد امضا شد.

با توجه به شرایطی که گل گهر دارد و این فصل قرار است دومین حضور خود در لیگ برتر را تجربه کند، بعید بود قلعه نویی به چنین تیمی برود، اما وقتی قرارداد این سرمربی باتجربه با گل گهر امضا شد، نگاه ها فرق کرد. حالا همه منتظر یک فصل متفاوت از گل گهر سیرجان هستند و مدعی شدن تیمی که جزو تازه وارد ها به حساب می آید.

گفته می گردد قلعه نویی که این روز ها در کوشش برای جذب بازیکنان باتجربه و درجه یک است با قراردادی به مبلغ 11 میلیارد تومان به سیرجان رفته که رقم چشمگیری است. البته در روز هایی که بازیکنان درجه چندم درخواست قرارداد های چند میلیاردی دارند شاید این مبلغ زیاد نباشد، اما در میان مربیان ایرانی چنین رقمی سابقه نداشته است. حالا که قلعه نویی چنین قرارداد بالایی با گل گهر امضا نموده، احتمالاً انتظارات از او هم بالا خواهد بود.

ظاهراً مسئولان باشگاه و کادر فنی قرار است همواره از جایگاهی در میانه جدول صحبت نمایند تا انتظارات بالا نرود، اما اهداف آن ها خیلی بالاتر از میانه جدول است. احتمالاً گل گهر سیرجان که مشکل اقتصادی ندارد از الان برنامه ریزی اش برای رسیدن به آسیا را آغاز نموده، اما برای اینکه فشار طرفداران و حتی رسانه ها روی این تیم و کادر فنی اش زیاد نگردد و بتوانند به راحتی برنامه های خود را دنبال نمایند از چنین ترفندی استفاده کردند.

قلعه نویی به دنبال جذب بازیکنان درجه یک و ششدانگ است تا بتواند با حضور آن ها انتظارات را برآورده کند. در این رابطه خبر می رسد علیرضا حقیقی، دروازه بان فصل گذشته نساجی مازندران که سال ها در تیم ملی حضور داشت، گزینه اصلی این تیم برای دروازه بانی است. به جز او، نام های دیگری، چون سجاد شهباززاده، مهدی کیانی، محمد ایرانپوریان و... برای حضور در تیم قلعه نویی شنیده می شد، اما شهباززاده در جلسه ای که با محرم نویدکیا سرمربی سپاهان داشت برای ماندن در این تیم به توافق رسید تا حالا سرمربی باتجربه گل گهر به دنبال گزینه دیگری برای خط حمله تیمش باشد.

البته مهرداد بایرامی، مهاجم گل گهر سیرجان که از سومقایت آذربایجان پیشنهاد دارد، منتظر است ببیند شرایط به چه صورت است و آیا می تواند در گل گهر بماند و با قلعه نویی کار کند یا اینکه شرایط جور دیگری خواهد شد و باید این تیم را ترک کند؟

تا الان در خصوص مهاجمان جدید لیست قلعه نویی خبر جدیدی به گوش نرسیده که باید دید با توجه به اینکه حضور بازیکنان و مربیان خارجی در لیگ برتر ایران ممنوع شده و گزینه ها بشدت محدود است، ژنرال فوتبال ایران چه بازیکنانی را جذب خواهد نمود.

شاید اگر این قانون وجود نداشت، قلعه نویی این بار هم کی روش استنلی را با خود به تیمش می برد، اما منع جذب مربیان و بازیکنان خارجی باعث شد او به فکر گزینه های دیگری باشد. باید دید در نهایت چه کسی برای گل گهر سیرجان در لیگ بیستم گل خواهد زد و آیا می تواند خواسته های قلعه نویی را برآورده کند یا نه؟ او به دنبال ساختن کهکشانی در دل کویر است و باید دید با تیم جدیدش می تواند با مدعیان سنتی لیگ رقابت کند؟

منبع: ایران ورزشی

منبع: فرارو
انتشار: 5 آبان 1399 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 11743

به "قرارداد قلعه نویی چند میلیارد تومان است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قرارداد قلعه نویی چند میلیارد تومان است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید