لواندوفسکی: تقابل من و ارلینگ هالند تماشایی است

به گزارش دَبی بلاگ، رابرت لواندوفسکی مدعی شد دیدار بایرن مونیخ برابر لاتزیو را سخت توصیف کرد.

لواندوفسکی: تقابل من و ارلینگ هالند تماشایی است

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، دیروز قرعه کشی لیگ قهرمانان انجام شد و بر این اساس شاگردان سیمونه اینزاگی در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان به مصاف بایرن مونیخ خواهند رفت. بی شک مهم ترین تهدید رقیب آلمانی برای لاتزیو رابرت لواندوفسکی، ستاره گلزن و لهستانی این تیم است و حالا او در مورد این دیدار و البته درخشش ارلینگ هالند در بوندسلیگا صحبت کرده است.

رابرت لواندوفسکی گفت: دیدار مقابل لاتزیو سخت خواهد بود و این تیم در لیگ قهرمانان و البته نه در سری A عملکرد خوبی داشته است. ما آماده رویارویی با آنها هستیم. قهرمانی فصل در لیگ قهرمانان اروپا یک احساس باورنکردنی بود. این رویایی است که بعد از چنین شرایط سختی تحقق یافت و و به شدت من را احساساتی کرد.

بازیکنان لهستانی زیادی در ایتالیا وجود دارند. وقتی جوان تر بوده و در لچ پوزنان لهستان بازی می کردم، می توانستم به جنوا ملحق شوم. اما من می خواستم در لیگ قهرمانان بازی کنم و به جای جنوا، دورتموند را انتخاب کردم. با بررسی شرایط امروز فکر می کنم تصمیم درستی در آن مقطع گرفتم. رسیدن جایزه گلدن بوی به ارلینگ هالند؟ او شایسته این جایزه است و خوشحالم که هالند در آلمان بازی می کند، زیرا تماشای این تقابل بین ما بسیار جالب خواهد بود.

pariha.com: پریها: اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 14488

به "لواندوفسکی: تقابل من و ارلینگ هالند تماشایی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لواندوفسکی: تقابل من و ارلینگ هالند تماشایی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید