مقاصدی جذاب برای دوستداران غذا ، تازه، خوشمزه و هنرمندانه

به گزارش دَبی بلاگ، هنگام مسافرت، زندگی و یا تحصیل در خارج از کشور، غوطه ور شدن در فرهنگ کشور جدید، بخشی اساسی از تجربه سفر و زندگی است. هنگام آنالیز و کاوش یک سرزمین جدید، تاریخ و مردم و آداب و رسوم آنان با یکدیگر تلفیق شده و علایق جدیدی به وجود می آورد و از آنجا که غذا بخش مهمی از این سلایق و زندگی ما است، جای تعجبی نیست که بیشترین چیزی که در خصوص یک شهر و کشور می آموزیم خوراک های لذیذ آن مرز و بوم است.

مقاصدی جذاب برای دوستداران غذا ، تازه، خوشمزه و هنرمندانه

خبرنگاران - در اینجا به آنالیز بعضی از شهرها برای دوستداران غذا می پردازیم.

1. ملبورن، استرالیا

در پایتخت غذایی استرالیا، می توان انتظار یافتن غذاهایی از سراسر جهان را به لطف هجوم انواع مهاجران در اواخر قرن 19 و اوایل قرن 20 یافت. ملبورن میزبان بهترین غذاهای آسیایی، اروپایی، آمریکای جنوبی و آفریقا است. می توان برای چشیدن غذاهای مختلف یونانی و چینی به منطقه Londsdale رفت و از بهترین غذاها در آن جا لذت برد.

2. مادرید، اسپانیا

اسپانیایی ها به دلیل غذای عالی و وسوسه انگیز، عاشق غذا خوردن هستند و از این نظر یکی از بهترین شهرها مادرید برای بازدیدکنندگان عاشق غذا بشمار می رود. بعد از امتحان کردن ترتیلاهای اسپانیولی و شکلات های خوشمزه، می توان به دنبال خوراک Madrileno و ساندویچ هشت پا سرخ نموده با نان سوخاری رفت.

3. رم، ایتالیا

سفر به کشور ایتالیا هیچ گاه یک مسافرت کامل نخواهد بود مگر اینکه از پایتخت آن یعنی شهر رم و غذاهای بی نظیرش بازدید کنید. در رم می توان به دنبال غذاهایی مانند پیتزا بیانکا، زوچینی و پاستا کاربونارا رفت.

4. توکیو، ژاپن

تازه، خوشمزه و هنرمندانه، سه ویژگی اصلی غذاهای ژاپنی است که باعث شده این کشور در لیست برترین کشورهای دوستداران غذا قرار بگیرد و همواره می توان در توکیو بهترین غذاها را یافت. Sushi، Unagi، Tempura، Shabu-shabu و Okonomiyaki از جمله بهترین غذاهایی است که می توان در توکیو از آنها لذت برد.

منبع : ef.com

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: چمدان
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 5451

به "مقاصدی جذاب برای دوستداران غذا ، تازه، خوشمزه و هنرمندانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاصدی جذاب برای دوستداران غذا ، تازه، خوشمزه و هنرمندانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید