مهاجم تازه استقلال؛ 20 گل در 5 سال!

به گزارش دَبی بلاگ، در خصوص بازگشت کاوه رضایی به استقلال؛ همان بازیکنی که ابتدای لیگ شانزدهم به جمع آبی پوشان پیوست و علیرضا منصوریان در ستایش از او جمله معروفی به کار برد: امروز یک خرید شیک و جنتلمن داشتیم. الحق هم که کاوه در آن فصل برای استقلال خوب بازی کرد. او البته تنها 7 گل برای آبی پوشان به ثمر رساند؛ یعنی 11 گل کمتر از مهدی طارمی که کفش طلا را ربود. با این حال رضایی عملکرد بدی نداشت و مخصوصا گل او به پرسپولیس در جریان آن رجحان مشهور 3 بر 2 حسابی به محبوبیتش دامن زد.

مهاجم تازه استقلال؛ 20 گل در 5 سال!

با این همه دوران حضور کاوه در استقلال بیش از یک فصل طول نکشید. او که بسیار کم حرف است و به ندرت مصاحبه می نماید، در انتها فصل راهی فوتبال اروپا شد. بار ها در خصوص این تصمیم گفته شد که رضایی در پی حضور در تیم ملی است و مخصوصا از این جهت که آن موقع کارلوس کی روش خیلی به لژیونر ها بها می داد، رضایی هم رفت تا به تیم ملی برسد. او با آن ذهنیت سر از لیگ بلژیک در آورد و برای تیم هایی مثل شارلروا، بروژ و باشگاه عجیب و غریب ادهورلی توپ زد.

جمع گل های کاوه در این تیم ها از عدد 20 تجاوز نکرد تا به سختی بتوان به دوران اقامت او در اروپا نمره قبولی داد. رضایی البته هر از گاهی به تیم ملی دعوت می شد، اما آنجا هم بخت چندانی برای بازی پیدا نمی کرد.

امروز و 5 سال بعد از ترک استقلال از سوی کاوه رضایی، شاید بتوان گفت سفر اروپایی او چندان هم پرثمر نبوده است؛ مخصوصاً که رضایی در تیم آخرش یک فصل کامل پیروز به گلزنی نشد و حتی کمتر به بازی گرفته می شد. اکنون نباید چندان تعجب کرد که کاوه در آستانه 31 سالگی دوباره به لیگ برتر ایران بازگشته، جایی که غیر از استقلال، در سایپا و ذوب آهن هم دوران نسبتا خوبی داشت.

همشهری

منبع: فرارو
انتشار: 1 مرداد 1401 بروزرسانی: 1 مرداد 1401 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 25921

به "مهاجم تازه استقلال؛ 20 گل در 5 سال!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهاجم تازه استقلال؛ 20 گل در 5 سال!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید