مهاجم سابق پرسپولیس: از 9 کشور پیشنهاد داشتم

به گزارش دَبی بلاگ، مهاجم ایرانی تیم فوتبال ژیل ویسنته اظهار داشت که از 9 کشور از جمله چین، امارات، اسپانیا، روسیه، ترکیه و بلژیک پیشنهاد داشته است.

مهاجم سابق پرسپولیس: از 9 کشور پیشنهاد داشتم

علی علیپور مهاجم ایرانی بعد از دو فصل حضور در تیم ماریتیمو، هفته گذشته با امضای قراردادی دو ساله به تیم ژیل ویسنته پرتغال پیوست. علیپور که سابقه بازی در پرسپولیس را هم دارد، امیدوار است با درخشش در تیم نو خود، درهای بیشتری از تیم های اروپایی را پیش روی خود باز کند.

از این مهاجم در ماه های گذشته به عنوان یکی از گزینه های مدنظر یحیی گل محمدی و باشگاه پرسپولیس هم یاد می شد. با توجه به ضعف پرسپولیس در خط حمله، گل محمدی قصد داشت با بازگرداندن این لژیونر تحولاتی در بخش هجومی تیمش ایجاد کند که البته این برنامه با حضور علیپور در ژیل ویسنته به جایی نرسید.

این در حالی است که علیپور در تازه ترین مصاحبه خود بدون آنکه اشاره ای به پرسپولیس و ایران داشته باشد، تاکید نموده که از 9 کشور دیگر پیشنهاداتی داشته است.

علیپور در این خصوص به روزنامه ابولا گفت: انتخاب ژیل ویسنته با توجه به همه پیشنهاداتی که از قطر، امارات، چین، کویت، ترکیه، بلژیک، لهستان، روسیه و حتی اسپانیا به من رسید برترین انتخاب بود.

این مهاجم بعلاوه اظهار امیدواری کرد که با دعوت به اردوهای تیم ملی، در مسابقات جام جهانی 2022 قطر حضور داشته باشد.

منبع: فرارو
انتشار: 16 تیر 1401 بروزرسانی: 16 تیر 1401 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 25534

به "مهاجم سابق پرسپولیس: از 9 کشور پیشنهاد داشتم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهاجم سابق پرسپولیس: از 9 کشور پیشنهاد داشتم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید