نخستین دعوت خارجی قالیباف به عنوان رئیس مجلس

به گزارش دَبی بلاگ، رییس مجلس ملی پاکستان در پیامی انتخاب محمدباقر قالیباف را به ریاست مجلس شورای اسلامی را تبریک گفت و از وی برای سفر به این کشور در راس هیات پارلمانی دعوت کرد.

نخستین دعوت خارجی قالیباف به عنوان رئیس مجلس

از وبسایت وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از اداره کل فرهنگی و روابط عمومی مجلس شورای اسلامی، اسد قیصر با صدور پیامی با تبریک به قالیباف، ابراز امیدواری کرد که در پرتو هدایت و مدیریت وی، روابط دو کشور هرچه بیشتر تقویت شود.

در متن پیام رییس مجلس ملی پاکستان خطاب به قالیباف آمده است: بسیار مایه خوشوقتی اینجانب است که صمیمانه ترین تبریک را برای انتخاب آن جناب به عنوان رییس مجلس شورای اسلامی جمهوری اسلامی ایران ابراز نمایم. انتخاب جنابعالی به این سمت عالی نه تنها دستاورد مهمی برای مجلس ایران، بلکه بیانگر اعتماد و اطمینان نمایندگان مجلس شورای اسلامی به هدایت و مدیریت جنابعالی است.

قیصر با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی پاکستان و جمهوری اسلامی ایران از روابط بسیار عالی برادرانه مبتنی بر وابستگی های دینی و فرهنگی، ارتباط نزدیک بین مردمان دو کشور و پیوندهای تمدنی و تاریخی برخوردارند، شرح داد: هر 2 کشور همکاری نزدیکی با یکدیگر در انواع مجامع چندجانبه مجلسی دارند و دارای اشتراک نظر در موضوعاتی متنوع هستند. ما همچنین از رهبری ایران به پاس حمایت همیشگی از مساله کشمیر قدردانی می کنیم.

وی در خاتمه یادآور شد: اطمینان دارم که در پرتو هدایت و مدیریت جنابعالی، روابط 2 کشور همچنان هرچه بیشتر تقویت خواهد شد. اینجانب چشم انتظار همکاری نزدیک با جنابعالی به منظور تحقق این مهم هستم. با اغتنام فرصت، از جانب مجمع ملی جمهوری اسلامی پاکستان، تمایل دارم از جنابعالی در راس هیاتی مجلسی به منظور سفر به پاکستان به محض عادی شدن شرایط شیوع بیماری ویروس کرونا، دعوت به عمل آورم.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 13 مرداد 1399 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 9213

به "نخستین دعوت خارجی قالیباف به عنوان رئیس مجلس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخستین دعوت خارجی قالیباف به عنوان رئیس مجلس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید