نعمتی: تیم های بالای جدول دوست دارند لیگ ادامه داشته باشد، امیدوارم از یک ماه دیگر بازی ها آغاز گردد

به گزارش دَبی بلاگ، مدافع تیم فوتبال شهر خودرو گفت: امیدوارم با ریشه کن شدن بیماری کرونا، از یک ماه دیکر بازی های لیگ برتر شروع گردد.

نعمتی: تیم های بالای جدول دوست دارند لیگ ادامه داشته باشد، امیدوارم از یک ماه دیگر بازی ها آغاز گردد

علی نعمتی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در خصوص تعطیلی موقت بازی های لیگ برتر و شرایط شهر خودرو گفت: بازیکنان ما طبق برنامه کادر فنی به صورت انفرادی تمرین می نمایند و همه منتظر هستیم تا بازی های لیگ برتر، با از بین رفتن بیماری کرونا آغاز گردد. احساس من این است که بازی ها از سر گرفته خواهد شد و این بیماری هم نهایتاً تا یک ماه آینده کنترل می گردد. الان که اداره ها تا حدود زیادی مشغول به کار هستند و اگر مردم رعایت نمایند، می توان به از سرگیری مسابقات امیدوار بود.

وی در واکنش به اینکه بعضی موافق تعطیلی قطعی لیگ هستند، خاطر نشان کرد: تا سرانجام لیگ 9 بازی باقی مانده که زیاد نیست و می توان لیگ سال جاری را به سرانجام رساند. تیم های بالای جدول دوست دارند لیگ ادامه داشته باشد، هر چند که سلامتی مردم هم بسیار مهم است. البته فیفا هم تأکید به ادامه بازی ها دارد و همه امیدواریم که این شرایط به سرانجام رسیده و دوباره فوتبال بازی کنیم.

مدافع شهر خودرو در خصوص شرایط این تیم در لیگ قهرمانان آسیا و شانس صعودشان به مرحله بعدی این مسابقات گفت: در بازی های گذشته می توانستیم بهتر و بیشتر امتیاز بگیریم. الان شرایط سخت شده، ولی تمام کوشش ما این است که صعود کنیم.

bestcanadatours.com: https://bestcanadatours.com، تور ارزان کانادا، ویزای تضمینی مولتی کانادا، ویزای مولتی 5 ساله کانادا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 7684

به "نعمتی: تیم های بالای جدول دوست دارند لیگ ادامه داشته باشد، امیدوارم از یک ماه دیگر بازی ها آغاز گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نعمتی: تیم های بالای جدول دوست دارند لیگ ادامه داشته باشد، امیدوارم از یک ماه دیگر بازی ها آغاز گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید